بررسی رضایت مشتریان و تاثیر آن بر فناوری اطلاعات (مطالعه موردی شهرستان دزفول)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی رضایت مشتریان و تاثیر آن بر فناوری اطلاعات (مطالعه موردی شهرستان دزفول) دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی رضایت مشتریان و تاثیر آن بر فناوری اطلاعات (مطالعه موردی شهرستان دزفول)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رضایت مشتریان و تاثیر آن بر فناوری اطلاعات (مطالعه موردی شهرستان دزفول)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی رضایت مشتریان و تاثیر آن بر فناوری اطلاعات (مطالعه موردی شهرستان دزفول) :

تعداد صفحات :۹

چکیده مقاله:

یکی از مهمترین موضوعاتی که سازمان ها در شرایط رقابتی کنونی با آن سرو کار دارند، آگاهی از میزان رضایت مشتریان و نظرهای آنان در خصوص عملکرد سازمان، محصولات و خدمات آن است. این مسیله برای سازمانهای خدماتی که محصولی ناملموس به مشتریان خویش عرضه می کنند از اهمیت مضاعف برخوردار است. به منظور توسعه ارایه خدماتاثربخش مالیات به صورت الکترونیکی، استفاده از مدلی جهت درک مفهوم الکترونیکی شدن برای هریک از فرآیندهای مراحل وصول مالیات بررسی وضعیت این فرآیندهای کلیدی از نظر میزان فعلی الکترونیکی شدن و حد مطلوب الکترونیکیبودن در منابع مختلف وصول مالیات با دقت و جزییات کافی، اجتناب ناپذیر به نظر می رسد. هدف از انجام این تحقیق اندازه گیری میزان وعوامل موثر بر رضایتمندی مشتریان (مطالعه موردی اداره دارایی شهرستان دزفول) می باشد. روش استفاده شده در این تحقیق ، روش توصیفی از نوع کاربردی است که به این منظور پرسشنامه ای تهیه و تنظیم شده و بین مشتریان توزیع گردیده ا ست و پس از جمع آوری با ا ستفاده از نرم افزارSPSS مورد تجزیه و تحلیل و آزمون قرار گرفته است و نتیجه حاصله بیان گردیده است

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.