بررسی تبلیغات تصویری بر جذب مشتری با استفاده از مدل آیکا مطالعه موردی: بانک تجارت شهر کرج
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
بررسی تبلیغات تصویری بر جذب مشتری با استفاده از مدل آیکا مطالعه موردی: بانک تجارت شهر کرج دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بررسی تبلیغات تصویری بر جذب مشتری با استفاده از مدل آیکا مطالعه موردی: بانک تجارت شهر کرج کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تبلیغات تصویری بر جذب مشتری با استفاده از مدل آیکا مطالعه موردی: بانک تجارت شهر کرج،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن بررسی تبلیغات تصویری بر جذب مشتری با استفاده از مدل آیکا مطالعه موردی: بانک تجارت شهر کرج :
تعداد صفحات :۱۴
چکیده مقاله:
در امروزه نقش و اهمیت استراتژیهای بازاریابی در موفقیت یا شکست سازمان ها بر همگان آشکار است.بازاریابی و استراتژیهای بازاریابی در طول تاریخ حیات خود به شدت متاثر از تکنولوژیها و فناوریهایاعصار خود بودهاند. با ظهور دستگاه چاپ، رادیو، تلویزیون، کامپیوتر و غیره، بازاریابی نیز نقشهای خاص خود را ایفا کرده است، و سعی نموده که از این ابزارهای تکنولوژیک به نحوی در راساتای دساتیابی بهاهداف خود استفاده نماید. تبلیغات به عنوان یکی از سرفصل های اصلی در اقتصاد محسوب می شود یک ابزار مهم ترویج بازاریابی برای سازمانها در محیط رقابتی امروز لذا داشتن استراتژی در تدوین اهدافتبلیغاتی لازمه یک سازمان پویاست. اهمیت تبلیغات پخشی در ایران با توجه به عالیق مصرف کنندگان به این رسانه می تواند اهمیت تبلیغات تلویزیونی را افزایش دهد . در این پژوهش ما به بررسی اثربخشیتبلیغات تلویزیونی در حوزه خدمات بانک تجارت در شهر کرج پرداخته ایم. این پژوهش از نظر نوع کاربردی و از نظر روش پیمایشی است که در آن از ابزار پرسشنامه استفاده شده است آلفای کرونباخبرابر ۹.۰ که نشانه پایی این پرسشنامه می باشد. جامعه آماری این پژوهش شعبه های بانک تجارت شهر کرج می باشد و حجم نمونه از روش نمونه گیری تصادفی ساده و با استفاده از جدول مرگان بدست آمده است که برابر ۲۲۵ نفر می باشد. برای بررسی فرضیه ها از رگرسیون خطی استفاده شده است. یافته های پژوهش با توجه به مدل آیکا نشان دهنده تاثیر گذار بوده تبلیغات تلویزیونی بر روی کلیه عناصر مدل آیکا می باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.