اریه مدل مفهومی استراتژی یابی رقبا


در حال بارگذاری
15 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 اریه مدل مفهومی استراتژی یابی رقبا دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد اریه مدل مفهومی استراتژی یابی رقبا  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی اریه مدل مفهومی استراتژی یابی رقبا،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن اریه مدل مفهومی استراتژی یابی رقبا :

تعداد صفحات :۱۷

چکیده مقاله:

علی رغم نیاز مبرم به تحلیل رقبا در طراحی یک استراتژی، گاهی اوقات عملا چنین تحلیلی به طور کامل انجام نمی گیرد،چرا که بررسی های مدیریتی در مورد رقبا ممکن است دستخوش فرضیه های نادرست شود و یا اینکه بسیاری از شرکت هادر این رابطه نظام مند عمل نمی کنند، بلکه بر اساس برداشت ها، تصورات، فرضیات و شواهدی اقدام می کند که به طور معمول بدست می آیند. به هر حال هر نوع تحلیلی در مورد رقبا انجام گیرد، کشف استراتژی فعلی رقیب یکی از بخشهای مهم این فرآیند محسوب می گردد که به طور معمول بیشتر شرکت ها نوعی حدس و تصور در رایطه با استراتژی هایجاری رقبا ارایه می دهند. در این مقاله براساس دیدگاه داروینستی که استراتژی را به مفهوم چگونگی دستیابی و تخصیص منابع می داند، مدلی مفهومی به منظور استراتژی یابی رقبا ارایه شده است. به عبارتی در مدل پیشنهادی با شناسایی نحوه دست یابی به منابع والگوی های تخصیص آن توسط رقبا، استراتژی رقیب کشف می گردد که انتظار می رود سازمان مورد نظر را برای استفاده از استراتژی های مناسب راهنمایی و هدایت کند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.