مقاله آموزش غیرحضوری در نظام های آموزشی و امکان سنجی اجرا در آموزش های عقیدتی، سیاسی


در حال بارگذاری
15 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله آموزش غیرحضوری در نظام های آموزشی و امکان سنجی اجرا در آموزش های عقیدتی، سیاسی دارای ۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله آموزش غیرحضوری در نظام های آموزشی و امکان سنجی اجرا در آموزش های عقیدتی، سیاسی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله آموزش غیرحضوری در نظام های آموزشی و امکان سنجی اجرا در آموزش های عقیدتی، سیاسی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله آموزش غیرحضوری در نظام های آموزشی و امکان سنجی اجرا در آموزش های عقیدتی، سیاسی :

مقاله آموزش غیرحضوری در نظام های آموزشی و امکان سنجی اجرا در آموزش های عقیدتی، سیاسی که چکیده‌ی آن در زیر آورده شده است، در تابستان ۱۳۸۸ در راهبردهای آموزش از صفحه ۵۹ تا ۶۳ منتشر شده است.
نام: آموزش غیرحضوری در نظام های آموزشی و امکان سنجی اجرا در آموزش های عقیدتی، سیاسی
این مقاله دارای ۵ صفحه می‌باشد، که برای تهیه‌ی آن می‌توانید بر روی گزینه‌ی خرید مقاله کلیک کنید.
کلمات مرتبط / کلیدی:
مقاله آموزش غیرحضوری
مقاله نظام های آموزشی
مقاله امکان سنجی

چکیده و خلاصه‌ای از مقاله:
اهداف: این پژوهش به منظور امکان سنجی و بررسی موضوعات آموزش غیرحضوری در نظام آموزش های عقیدتی، سیاسی، جایگاه و شیوه های اجرای آن انجام شد.
روش ها: برای پاسخ به سوال های تحقیق، مطالعاتی در دو بخش کتابخانه ای (نظری) و میدانی (پیمایشی) با حجم ۱۰۰ نفر نمونه متشکل از کارشناسان، مدیران و مربیان عقیدتی، سیاسی انجام گرفت.
یافته ها: ۹۰% افراد اجرای آموزش های عقیدتی- سیاسی را به صورت ترکیبی (حضوری و غیرحضوری) مورد تایید قرار دادند. ۴۷% افراد دروس عقاید، ۶۴% دروس احکام، ۶۵% دروس معارف، ۸۵% دروس تاریخ اسلام، ۴۹% دروس اخلاق، ۷۸% دروس دانش سیاسی و ۷۶% دروس نظام دفاعی را برای غیرحضوری شدن مورد تایید قرار دادند. ۳۴% از نمونه آماری دوره های بدو خدمت، ۷۵% دوره تداوم، ۷۱% دوره های طولی و ۷۳% دوره های بصیرت را برای غیرحضوری شدن مناسب دانستند. ۸۱% افراد آموزش غیرحضوری را برای گروه فرماندهان و مدیران، ۸۲% برای گروه عموم مدیران، ۵۹% برای گروه عموم نیروها و ۹۱% برای گروه اساتید و مربیان مناسب تشخیص دادند.
نتیجه گیری: برای استقرار نظام آموزش غیرحضوری، به ویژه استقرار آن در داخل نظام سنتی (حضوری)، آمادگی در زمینه-های گوناگون لازم است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.