مقاله ارزیابی اثربخشی کانال های ارتباط با مشتری از دیدگاه خریداران خودرو: پژوهشی در شرکت ایران خودرو


در حال بارگذاری
13 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله ارزیابی اثربخشی کانال های ارتباط با مشتری از دیدگاه خریداران خودرو: پژوهشی در شرکت ایران خودرو دارای ۲۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله ارزیابی اثربخشی کانال های ارتباط با مشتری از دیدگاه خریداران خودرو: پژوهشی در شرکت ایران خودرو  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ارزیابی اثربخشی کانال های ارتباط با مشتری از دیدگاه خریداران خودرو: پژوهشی در شرکت ایران خودرو،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله ارزیابی اثربخشی کانال های ارتباط با مشتری از دیدگاه خریداران خودرو: پژوهشی در شرکت ایران خودرو :

مقاله ارزیابی اثربخشی کانال های ارتباط با مشتری از دیدگاه خریداران خودرو: پژوهشی در شرکت ایران خودرو که چکیده‌ی آن در زیر آورده شده است، در تابستان ۱۳۸۹ در فصلنامه علوم مدیریت ایران از صفحه ۹۷ تا ۱۱۶ منتشر شده است.
نام: ارزیابی اثربخشی کانال های ارتباط با مشتری از دیدگاه خریداران خودرو: پژوهشی در شرکت ایران خودرو
این مقاله دارای ۲۰ صفحه می‌باشد، که برای تهیه‌ی آن می‌توانید بر روی گزینه‌ی خرید مقاله کلیک کنید.
کلمات مرتبط / کلیدی:
مقاله کانال های ارتباط با مشتری
مقاله کیفیت ارتباطات
مقاله رضایت مشتری
مقاله وفاداری مشتری
مقاله ایران خودرو

چکیده و خلاصه‌ای از مقاله:
بازاریابی رابطه مند یکی از شاخه های کلیدی بازاریابی و از ابزارهای نوین کامیابی کسب و کارها در فضای رقابتی به شمار می رود. هدف این پژوهش بررسی کانال های ارتباطی و رضایت و وفاداری خریداران با توجه به کیفیت ارتباطات است. برای این منظور مشتریان شرکت ایران خودرو و ۱۰ کانال ارتباطی برگزیده شدند. برای گردآوری نظرات خریداران، پرسش نامه ای تدوین و روایی و پایایی آن تایید شد. تحلیل آماری، همبستگی میان متغیر کیفیت کانال ها و رضایت و نیز میان رضایت و وفاداری را تایید می کند. برای این دو رابطه، روابط رگرسیونی معنی داری به دست آمد. پاسخ دهندگان کیفیت کانال های ارتباط با مشتری را بالاتر از حد متوسط ارزیابی کرده اند. با وجود سطح پایین رضایت، پاسخ دهندگان وفاداری بالایی را رقم زده اند که از دلایل آن، نبود یک بازار رقابتی است. یافته ها نشان می دهد که تلویزیون رساترین کانال، تلفن بهترین کانال برای آغاز ارتباط از سوی مشتری، پیام کوتاه بهترین کانال برای آغاز ارتباط از سوی شرکت و ارتباط شخصی (مانند حضور در تعمیرگاه) به همراه وب سایت بیشترین رضایت آفرینی را داشته اند. بخش روابط عمومی از دید خریداران موفق نبوده است. پاسخ دهندگان سطح سودمندی ارتباط را مطلوب نمی دانند. آنها با وجود این که هم اکنون از کانال های نوین استفاده کمی می کنند، ولی تمایل بالایی برای به کارگیری آن دارند. نقش کانال ارتباطی مستقیم بسیار بیشتر از آنچه پیش بینی می شد، به دست آمد و تعمیرگاه ها و نمایندگی ها مهم ترین کانال ارتباطی پس از فروش خودرو به شمار می روند. همانند یک نیاز پنهان در بازار، خواسته خریداران این است که شرکت از تلفن، پیام کوتاه و پست الکترونک با آنها بیشتر ارتباط برقرار نماید.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.