مقاله دیدگاه مربیان آموزشی و دانشجویان پرستاری درباره آموزش های بالینی در عرصه


در حال بارگذاری
12 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله دیدگاه مربیان آموزشی و دانشجویان پرستاری درباره آموزش های بالینی در عرصه دارای ۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله دیدگاه مربیان آموزشی و دانشجویان پرستاری درباره آموزش های بالینی در عرصه  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله دیدگاه مربیان آموزشی و دانشجویان پرستاری درباره آموزش های بالینی در عرصه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله دیدگاه مربیان آموزشی و دانشجویان پرستاری درباره آموزش های بالینی در عرصه :

مقاله دیدگاه مربیان آموزشی و دانشجویان پرستاری درباره آموزش های بالینی در عرصه که چکیده‌ی آن در زیر آورده شده است، در بهار ۱۳۸۸ در راهبردهای آموزش از صفحه ۷ تا ۱۲ منتشر شده است.
نام: دیدگاه مربیان آموزشی و دانشجویان پرستاری درباره آموزش های بالینی در عرصه
این مقاله دارای ۶ صفحه می‌باشد، که برای تهیه‌ی آن می‌توانید بر روی گزینه‌ی خرید مقاله کلیک کنید.
کلمات مرتبط / کلیدی:
مقاله کارآموزی در عرصه
مقاله دانشجویان پرستاری
مقاله مربیان آموزشی
مقاله آموزش بالینی
مقاله بیمارستان

چکیده و خلاصه‌ای از مقاله:
اهداف: کارآموزی پرستاری در عرصه ، قلب آموزش حرفه ای پرستاری است. به منظور بهبود کیفیت آموزش بالینی، ارزیابی وضعیت این نوع کارآموزی ها ضروری به نظر می رسد؛ لذا این مطالعه با هدف تعیین مشکلات ک ارآموزی در عرصه، از دیدگاه مربیان و دانشجویان پرستاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهاباد در سال ۱۳۸۷ صورت گرفت.
روش ها: در مطالعه ای توصیفی، مقطعی، نمونه مورد نظر شامل ۶ نفر مربی آموزشی و ۳۰ دانشجوی پرستاری سال آخر دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهاباد به روش سرشماری انتخاب شدند. اطلاعات مربوطه به وسیله پرسش نامه پژوهشگرساخته گردآوری شد و از طریق آمار توصیفی شامل توزیع فراوانی، میانگین و انحراف معیار و آمار استنباطی شامل آزمون t بررسی گردید و با نرم فزار SPSS 11 مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت.
یافته ها: اکثریت مربیان و دانشجویان بیان کردند که نیازی به مربی بالینی نیست و وجود مربی مشاور کافی است و نحوه نظارت مربی مشاور و کسب مهارت در اجرای فرآیند پرستاری، مشخص بودن وظایف دانشجو و مربی و اهداف کارآموزی را خوب تا عالی ارزیابی نمودند. گروه نمونه دسترسی به امکانات رفاهی، هماهنگی بین گروه پرستاری و واحدهای بهداشتی، درمانی، نداشتن زمینه علمی مناسب در بخش و پیروی از عادات نادرست حاکم بر محیط را نسبتا ضعیف تا ضعیف ارزیابی کردند.
نتیجه گیری: پیاده کردن اصول عملی صحیح در کارآموزی های بالینی برای غلبه بر پیروی از عادات نادرست حاکم بر محیط، ارایه آموزش های علمی و صحیح در زمینه مراقبت از بیمار و اصلاح معیار ارزشیابی دانشجویان پیشنهاد می شود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.