تاثیر سطح بازاریابی داخلی در سازمان بر رفتار شهروندی سازمانی کارکنان
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
تاثیر سطح بازاریابی داخلی در سازمان بر رفتار شهروندی سازمانی کارکنان دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد تاثیر سطح بازاریابی داخلی در سازمان بر رفتار شهروندی سازمانی کارکنان کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تاثیر سطح بازاریابی داخلی در سازمان بر رفتار شهروندی سازمانی کارکنان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن تاثیر سطح بازاریابی داخلی در سازمان بر رفتار شهروندی سازمانی کارکنان :
تعداد صفحات :۱۶
چکیده مقاله:
در عصر حاضر وابستگی متقابل میان افراد، گروه ها و سازمان ها افزایش یافته و نیاز به همکاری و تعاملات درونی در سازمانها احساس می شود. یکی از سرمایه های هر سازمان، کارکنان آن می باشد. وجود کارکنان راضی و توانمند، از جمله شرایطلازم برای پیشرفت هر سازمان است. بازاریابی داخلی در پی ایجاد چنین سرمایه هایی است. وجود رفتارهای شهروندیسازمانی نیز نمود عینی سرمایه های فوق در سازمان می باشد. از این رو هدف مقاله حاضر بررسی و تحلیل نقش بازاریابیداخلی در سازمان بر رفتار شهروندی سازمانی کارکنان می باشد. روش مطالعه توصیفی- تحلیلی است که ابتدا بازاریابی داخلی و رفتار شهروندی سازمانی از ابعاد گوناگون معرفی و سپس نقش آن ها در افزایش عملکرد سازمانی و رابطه آن ها بایکدیگر مورد اشاره قرار گرفت. با استفاده از ادبیات نظری پیشین و توجه به ابعاد متغیرهای مورد بررسی جمع بندی مطالبصورت پذیرفت. نتیجه گیری مباحث نشان داد که بازاریابی داخلی بر رفتار شهروندی سازمانی تاثیرگذار بوده و این دومفهوم می توانند عملکرد سازمانی را تحت تاثیر قرار دهند.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.