بررسی موانع انطباق برنامه ریزی درسی آموزش عالی با موازین بین المللی سازی از دیدگاه اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرکز (تهران)


در حال بارگذاری
10 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی موانع انطباق برنامه ریزی درسی آموزش عالی با موازین بین المللی سازی از دیدگاه اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرکز (تهران) دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی موانع انطباق برنامه ریزی درسی آموزش عالی با موازین بین المللی سازی از دیدگاه اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرکز (تهران)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی موانع انطباق برنامه ریزی درسی آموزش عالی با موازین بین المللی سازی از دیدگاه اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرکز (تهران)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی موانع انطباق برنامه ریزی درسی آموزش عالی با موازین بین المللی سازی از دیدگاه اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرکز (تهران) :

تعداد صفحات :۲۴

چکیده مقاله:

هدف پژوهش حاضر بررسی موانع انطباق برنامه ریزی درسی آموزش عالی با موازین بین المللی سازی از دیدگاه اعضاء هیاتعلمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرکز است . نوع پژوهش به روش توصیفی پیمایشی اجرا شد جامعه آماری پژوهش را ۲۵۲ نفراز اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد واحد مرکز با تحصیلات دکتری ، دانشجوی دکتری و فوق لیسانس راتشکیل می داد که بهروش نمونه گیری تصادفی ساده انتخاب شدند. و همچنین ۲۰ نفر از متخصصان و صاحبنظران در امر برنامه ریزی درسی آموزشعالی به صورت هدفمند و غیر تصادفی انتخاب شده اند و جامعه صاحبنظران و کارشناسان این پژوهش را تشکیل دادند . ابزارتحقیق پرسشنامه ۴۵ سوالی بود که بر مبنای مقیاس اندازه گیری لیکرت استفاده گردید وپایایی آن نیز از طریق محاسبه آلفایکرونباخ با نرم افزار spss بدست آمد که در نهایت با ۹۰ / . مورد تایید قرار گرفت . و برای اطمینان از روایی و محتوای پرسشنامهاز نظر متخصصان یعنی نظر سنجی از افراد صاحبنظر پرسشنامه اولیه به صورت آزمایشی بین ۲۲ نفر توزیع شد. به منظور تجزیهو تحلیل داده ها از شاخص های آمار توصیفی و استنباطی استفاده گردید، که در بخش آمار توصیفی ، توصیف داده ها از فراوانی،درصد فراوانی ، جدول و نمودار ها استفاده شد و برای تجزیه و تحلیل داده ها از آزمون معنی دار خی ۲ استفاده گردید .نتایج نشان داد: عوامل فرهنگی منابع انسانی ، ساختاری ، مدیریتی سیاسی ، تجهیزاتی ، روش های تدریس و محتوا بهعنوان موانع انطباق برنامه ریزی درسی آموزش عالی با موازین بین المللی سازی از دیدگاه اعضاء هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامیواحد مرکزمی باشد .

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.