بررسی رابطه بین مهارت های ارتباطی و تعهد سازمانی با توجه به نقش میانجی مدیریت ارتباط با مشتریان (مطالعه موردی ادارات پست استان گلستان)


در حال بارگذاری
11 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی رابطه بین مهارت های ارتباطی و تعهد سازمانی با توجه به نقش میانجی مدیریت ارتباط با مشتریان (مطالعه موردی ادارات پست استان گلستان) دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی رابطه بین مهارت های ارتباطی و تعهد سازمانی با توجه به نقش میانجی مدیریت ارتباط با مشتریان (مطالعه موردی ادارات پست استان گلستان)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه بین مهارت های ارتباطی و تعهد سازمانی با توجه به نقش میانجی مدیریت ارتباط با مشتریان (مطالعه موردی ادارات پست استان گلستان)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی رابطه بین مهارت های ارتباطی و تعهد سازمانی با توجه به نقش میانجی مدیریت ارتباط با مشتریان (مطالعه موردی ادارات پست استان گلستان) :

تعداد صفحات :۱۳

چکیده مقاله:

هدف از پژوهش حاضر شناخت رابطه بین مهارت های ارتباطی و تعهد سازمانی باتوجه به نقش میانجی مدیریت ارتباط با مشتریان در ادارات استان گلستانبود ازآنجا که این پژوهش،از طریق نظر خواهی و با استفاده از نظر افراد به بررسی وضعیت موجود پرداخته،در ردیف تحقیقات توصیفی قرارداردوچون بهبررسی رابطه بین مهارت های ارتباطی و تعهد سازمانی با مدیریت ارتباط با مشتریان پرداخته است از نوع همبستگی است .همچنین از نظر هدف در رستهتحقیقات کاربردی قرار دارد و از لحاظ توجه به زمان ،گذشته نگر است. در تحقیق حاضر جامعه آماری مورد نظر کلیه کارکنان ادارات پست استانگلستان میباشند که تعداد آنها ۲۹۹ نفر می باشد. بر اساس جدول کرجسی ومورگان (۱۹۷۰) و با استفاده از نمونه گیری تصادفی ساده ۱۶۹ نفربه عنواننمونه آماری انتخاب شدند.جهت گرد آوری داده ها از پرسش نامه استاندارد مهارت های ارتباطی با پایایی ۹۴ %،پرسش نامه استاندارد تعهدسازمانی با پایایی%۹۴ و پرسش نامه استاندارد مدیریت ارتباط با مشتریان با پایایی ۲۹ % استفاده شد.جهت تجزیه و تحلیل داده ها از نرم افزار Smart pls استفاده شدهاست. نتایج تحقیق نشان داد که؛بین بین مهارت های ارتباطی و تعهد سازمانی با مدیریت ارتباط با مشتریان رابطه مثبت و معناداری وجود دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.