بررسی تاثیر رضایت مشتری بر روی وفاداری مشتری در بانک پاسارگاد


در حال بارگذاری
15 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر رضایت مشتری بر روی وفاداری مشتری در بانک پاسارگاد دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر رضایت مشتری بر روی وفاداری مشتری در بانک پاسارگاد  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر رضایت مشتری بر روی وفاداری مشتری در بانک پاسارگاد،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر رضایت مشتری بر روی وفاداری مشتری در بانک پاسارگاد :

تعداد صفحات :۱۸

چکیده مقاله:

این تحقیق با هدف بررسی تاثیر رضایت مشتری بر روی وفاداری مشتری در بانک پاسارگاد انجام گرفت. جامعه ی آماریما مشتریان بانک پاسارگاد در شهر تهران می باشد و حجم نمون ای ما با توجه به فرمول کوکران برای جامعه ی نا محدود۳۸۴ نفر بصورت تصادفی در نظر گرفت می شود. به منظور گردآوری داده های مورد نیاز پرسشنامه ای حاوی ۳۰ سوال،طراحی گردید و پس از بررسی روایی و پایایی آن، بین افراد نمونه توزیع و جمع آوری گردید. داده های گردآوری شده درراستای تایید یا عدم تایید توزیع نرمال بودن داده ها جهت سنجش متغیرها از آزمون شاپیرو- ویلک استفاده می گردد. در صورت نرمال بودن داده ها از آزمون های آماری پارامتریک و در صورت نرمال نبودن داده ها از آزمون های آماریناپارامتریک استفاده می شود. نتایج تحقیق حاکی از این است که رضایت مشتری بر روی وفاداری مشتری در بانکپاسارگاد تاثیر دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.