مقایسه ویژگی های شخصیت و مرکز کنترل در دانش آموزان مدارس تیزهوش و عادی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقایسه ویژگی های شخصیت و مرکز کنترل در دانش آموزان مدارس تیزهوش و عادی دارای ۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقایسه ویژگی های شخصیت و مرکز کنترل در دانش آموزان مدارس تیزهوش و عادی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقایسه ویژگی های شخصیت و مرکز کنترل در دانش آموزان مدارس تیزهوش و عادی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقایسه ویژگی های شخصیت و مرکز کنترل در دانش آموزان مدارس تیزهوش و عادی :
تعداد صفحات :۸
چکیده مقاله:
هدف از پژوهش حاضر مقایسه ویژگی های شخصیتی و مرکز کنترل در دانش آموزان مدارس ت یزهوش و عاد ی در سال تحصیلی ۱۳۹۵-۹۶ می باشد که از نوع علی-مقایسه ای است که بر روی ۱۰۰نفر دانش آموز تیزهوش و ۱۰۰ نفر دانش آموز عادی به روش تصادفی ساده با استفاده از پرسش نامه ویژگی شخصیتی نیو و منبع کنترل روتر انجام شد. یافته ها نشان داد میانگین روان رنجورخویی و توافقپذیری در دانش آموزان تیزهوش کمتر از دانش آموزان عادی و برای دو ویژگی برونگرایی و باز بودن به تجربه اینمقدار برای دانش آموزان تیزهوش بالاتر میباشد. همچنین میانگین نمره منبع کنترل دانش آموزان تیزهوش در سطح ۰۵/۰<P بیشتراز میانگین نمره دانش آموزان عادی است. همچنین دانش آموزان تیزهوش در منبع کنترل برونگراتر میباشند. دانش آموزان تیزهوشنسبت به تجربه های بیرونی و درونی پیرامون خود کنجکاوتر هستند و از نظریات جدید و ارزش های غیرمتعارف لذت بیشتر ی می برند. معلمان و مشاورانی که با تیزهوشان کار میکنند باید به ارزشمند دانستن اهداف آموزشی و انگیزش بالا برای رسیدن به ا ین اهداف اهمیت دهند.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.