تاثیر تدریس درس فارسی با استفاده از روش دریافت مفهوم برسازگاری اجتماعی و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان ابتدایی


در حال بارگذاری
11 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
10 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تاثیر تدریس درس فارسی با استفاده از روش دریافت مفهوم برسازگاری اجتماعی و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان ابتدایی دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تاثیر تدریس درس فارسی با استفاده از روش دریافت مفهوم برسازگاری اجتماعی و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان ابتدایی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تاثیر تدریس درس فارسی با استفاده از روش دریافت مفهوم برسازگاری اجتماعی و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان ابتدایی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تاثیر تدریس درس فارسی با استفاده از روش دریافت مفهوم برسازگاری اجتماعی و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان ابتدایی :

تعداد صفحات :۱۳

چکیده مقاله:

هدف ازاین پژوهش بررسی تاثیردرس فارسی بااستفاده ازروش تدریس دریافت مفهوم برسازگاری اجتماعی و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان پسرپایه چهارم مدارس ابتدایی بود این پژوهش ازنظر هدف کاربردی و به لحاظ کنترل محقق برمتغیرهای تحقیق نیمه آزمایشی بود نمونه آماری باحجم ۳۴ نفر به شیوه نمونه گیری دردسترس انتخاب و دردوگروه ازمایش وکنترل قرارگرفتند داده های لازم به وسیله ازمون پیشرفت تحصیلی ازکتاب درسی فارسی پایه چ هارم پایایی آن با روش توافقی کاپا ۰/۴۵ باسطح معناداری ۰/۰۱ و برای پیش آزمون و ۰/۵۸ برای پس آزمون با سطح معناداری ۰/۰۰۱ محاسبه شد و روایی آن به روش محتوایی موردتایید قرارگرفت و پرسشنامه استاندارد سازگاری اجتماعی دانش آموزان سینها و سینک ۱۹۹۳ جمع اوری و دردوسطح توصیفی و استنباطی کولموگروف اسمیرنوف تحلیل کواریانس تحلیل شدند نتایج پژوهش نشان داد که بین میانگین نمرات پیشرفت تحصیلی دانش اموزان دردرس فارسی و سازگاری اجتماعی گروه های ازمایش و کنترل درسطح خطای ۰/۰۵ تفاوت معنی داروجود دارد و این تفاوت به نفع دانش آموزان آموزش دیده به روش دریافت مفهوم است نتیجه نهایی این که تدریس به روش دریافت مفهوم برپیشرفت تحصیلی و سازگاری اجتماعی دانش آموزان پسرپایه چهارم ابتدایی تاثیر مثبت و معنی دار دارد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.