عوامل موثر بر میزان رضایتمندی مخاطبان از برنامه های خبری صدا و سیما (کیش)


در حال بارگذاری
11 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 عوامل موثر بر میزان رضایتمندی مخاطبان از برنامه های خبری صدا و سیما (کیش) دارای ۲۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد عوامل موثر بر میزان رضایتمندی مخاطبان از برنامه های خبری صدا و سیما (کیش)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی عوامل موثر بر میزان رضایتمندی مخاطبان از برنامه های خبری صدا و سیما (کیش)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن عوامل موثر بر میزان رضایتمندی مخاطبان از برنامه های خبری صدا و سیما (کیش) :

تعداد صفحات :۲۲

چکیده مقاله:

هدف از پژوهش حاضر، عوامل موثر بر میزان رضایتمندی مخاطبان از برنامه های خبری صدا و سیما)کیش(، می باشد تا بتوان به واسطه آن از وضعیت فاکتورهای تاثیرگذار بر رضایتمندی مخاطبان در جامعه مورد مطالعه، آگاهی یافت. تحقیق از نظر هدف،کاربردی و از حیث روش تحقیق، توصیفی پیمایشی و بصورت مقطعی می باشد. جامعه آماری پژوهش، شامل مخاطبان پوشش -خبری صدا و سیمای مرکز کیش در بهار سال ۱۳۹۵ به تعداد نامحدود )بیش از ۱۰۰۰۰۰ نفر( بوده و پژوهش بر اساس دادههای جمعآوری شده از ۳۸۴ تن از آزمودنی ها، بر اساس فرمول کوکران با روش نمونه گیری تصادفی ساده انجام گرفته است.اطلاعات مورد نیاز با استفاده از پرسشنامه منطبق بر مدل مفهومی پژوهش، جمع آوری و از طریق نرم افزارهای SPSS و LISREL مورد تجزیه و تحلیل قرارگرفت. همچنین برای بررسی و آزمون فرضیه های پژوهش از آزمون کولموگروف اسمیرنف، -آزمون تی تک نمونه ای، آزمون همبستگی و تحلیل عاملی تاییدی استفاده شده است. یافته ها در خصوص آزمون تی تک نمونه اینشان داد، با توجه به مقادیر میانگین، انحراف از معیار، مقدار آماره تی و مقدار احتمال، فرضیه صفر در خصوص تمام متغیرهای پژوهش به شرح ۵. ترویج زبان و فرهنگ بومی منطقه، ۲. آگاهی از شرایط اقلیمی و جغرافیای منطقه، ۹. شناساندن جاذبه های. تاریخی و گردشگری، ۳. پوشش و پیگیری نیازها و مشکلات مردم منطقه، ۱. شناساندن دستاوردهای تجاری و اقتصادی منطقه، ۶بهبود بینش و آگاهی سیاسی و اجتماعی مردم و ۷. سرگرمی و گذران وقت، رد شده، در نتیجه، از دیدگاه آزمودنی های پژوهش، وضعیت متغیرهای تحقیق، بیشتر از حد متوسط و مطلوب بوده است. یافته های پژوهش در ارتباط با فرضیه های هفتگانه پژوهشنشان داد، با توجه به نتایج حاصل از ضرایب استاندارد، مقادیر t و مقدار ۲R در تحلیل عاملی تاییدی، در هر یک از فرضیه هایپژوهش، هر یک از ابعاد هفتگانه معرفی شده در مدل مفهومی که در بالا ذکر شد، در جلب رضایت مخاطبان از صدا و سیمای مرکز کیش به عنوان یک رسانه محلی موثر است و با ارتقاء و بهبود وضعیت هر یک از این هفت متغیر از سوی مسیولان ذیربط، میزانرضایتمندی از برنامه های خبری، افزایش می یابد. در پایان با توجه به نتایج حاصل، به منظور بهبود وضعیت رضایت مخاطبان از صدا و سیمای مرکز کیش، پیشنهاداتی کاربردی و قابل اجرا ارایه شده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.