بررسی تاثیر مدیریت ارتباط با مشتری بر سودآوری شرکت های عضو شهرک صنعتی شهرکرد
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
بررسی تاثیر مدیریت ارتباط با مشتری بر سودآوری شرکت های عضو شهرک صنعتی شهرکرد دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بررسی تاثیر مدیریت ارتباط با مشتری بر سودآوری شرکت های عضو شهرک صنعتی شهرکرد کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر مدیریت ارتباط با مشتری بر سودآوری شرکت های عضو شهرک صنعتی شهرکرد،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن بررسی تاثیر مدیریت ارتباط با مشتری بر سودآوری شرکت های عضو شهرک صنعتی شهرکرد :
تعداد صفحات :۱۶
چکیده مقاله:
هدف: هدف از انجام این پژوهش بررسی تاثیر مدیریت ارتباط با مشتری بر سودآوری شرکت های عضو شهرک صنعتی شهرکرد می باشد. روش: روش پژوهش، توصیفی و از نوع پیمایشی می باشد. همچنین پژوهش از نوع همبستگی می باشد. جامعه ی آماریاین پژوهش شرکت های صنعتی واقع در شهرک صنعتی شهرکرد می باشد.حجم نمونه ی این پژوهش ۱۰۰ نفر از صاحبان شرکت های شهرک صنعتی شهرکرد انتخاب شدند. نتیجه گیری: نتایج حاصل از این پژوهش نشان داد که مدیریت ارتباط با مشتری بر هریک از مولفه های افزایش فروش ، افزایش وفاداری مشتریان ، افزایش شناخت و بهبود کیفیت محصولات شرکت های عضو شهرک صنعتی تاثیر گذار می باشد
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.