بررسی اثر انفجار درونی بر روی جابجایی تونل های دوقلو با اشکال متفاوت


در حال بارگذاری
14 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی اثر انفجار درونی بر روی جابجایی تونل های دوقلو با اشکال متفاوت دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی اثر انفجار درونی بر روی جابجایی تونل های دوقلو با اشکال متفاوت  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی اثر انفجار درونی بر روی جابجایی تونل های دوقلو با اشکال متفاوت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی اثر انفجار درونی بر روی جابجایی تونل های دوقلو با اشکال متفاوت :

تعداد صفحات :۱۶

چکیده مقاله:

با توجه به رشد روز افزون استفاده از تونل، بهینه سازی آن در ابعاد مختلف همیشه مورد نظر پزوهشگران بوده است. یکی از پر کاربردترین موارد بهره برداری از تونل ها، در حمل و نقل و حل مشکل ترافیکی شهرها است. در این ارتباط در سال های اخیر تونل هایدوقلو به لحاظ پایداری بیشتر و مسایل اقتصادی مورد توجه طراحان قرار گرفته است. از طرف دیگر حملات تروریستی با استفاده از مواد منفجره در چند سال گذشته سامانههای جابجایی عمومی از جمله متروها را مورد هدف قرار دادهاند. از این رو پرداختن به اینمقوله برای جلوگیری از گسترش خرابی و تلفات اینگونه اقدامات امری ضروری به نظر می رسد. محققین بسیاری تلاش کردند تا با ارایهتمهیدات مناسب در امر ساخت و ساز از خسارتهای ناشی از انفجار بکاهند. براای رسیدن به این هدف روشهای متفاوتی وجود دارد.یکی از عوامل موثر در طراحی تونلها و فضاهای زیرزمینی شکل مقطع آنها میباشد. در این پژوهش به بررسی رفتار تونلهای با شکل مقطعهای مختلف پرداخته شده است. ابعاد این مقاطع بر اساس محدودیتها و ضوابط موجود در آییننامه راه و شهرسازی انتخاب شده است. برای شبیهسازی عددی از نرمافزار تفاضل محدود FLAC2D استفاده شده است و در نهایت نتایج حاصل از این تحلیلهای دینامیکی عددی جابجایی بوجود آمده در کل سازه نگهدارنده تونلها با یکدیگر مقایسه شده است. براساس نتایج، ماکزیمم جابجایی قایم در مقطع مستطیلی بوجود می آید.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.