کاربردها و تکنیکهای بازاریابی رابطه مند در صنعت ساخت و ساز
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
کاربردها و تکنیکهای بازاریابی رابطه مند در صنعت ساخت و ساز دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد کاربردها و تکنیکهای بازاریابی رابطه مند در صنعت ساخت و ساز کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی کاربردها و تکنیکهای بازاریابی رابطه مند در صنعت ساخت و ساز،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن کاربردها و تکنیکهای بازاریابی رابطه مند در صنعت ساخت و ساز :
تعداد صفحات :۱۴
چکیده مقاله:
بازاریابی رابطه مند تجسم بینالمللی،صنعتی و سرویسهای بازاریابی است و در زمینه کسب وکار ، جایگزینی برای تیوری های بازریابی قدیمی است.از پژوهشهای اولیه آشکار شده است که بازایابی رابطه مند دارای مزایایی است که شاملافزایش توانایی غلبه بر مشکلات، هماهنگی نزدیک، روند بهبود عملکرد، کاهش ریسک مرتبط با تصمیم گیریهای پیچیده، ارزشگذاری بلند مدت قابل توجه به مشتریان بالقوه و مشتریان موجوداست. در خلاصه ای که از تفکر بازاریابیرابطه مند ارایه شده است، سه متغیر کلیدی اطمینان، تعهد و رضایتمندی کارایی مورد بحث قرار گرفته اند. و در زمینه ساخت و ساز با استفاده از ادبیات تهیه معاهده، مفهوم سازی شده است.در ادامه با بررسی مطالعات موردی ودر نتیجه آن، بینشی که چگونه تفکر RM(Relationship marketing) ممکن است در خدمات بازاریابی کسب و کار، جهت و سمت و سوی استراتژیک سازمانهای ساخت و ساز را هدایت نماید، ارایه شده است.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.