تشخیص خطاهای احتمالی در داده های وضعیت روسازی راه بر مبنای روش احتمال شرطی


در حال بارگذاری
12 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
8 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تشخیص خطاهای احتمالی در داده های وضعیت روسازی راه بر مبنای روش احتمال شرطی دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تشخیص خطاهای احتمالی در داده های وضعیت روسازی راه بر مبنای روش احتمال شرطی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تشخیص خطاهای احتمالی در داده های وضعیت روسازی راه بر مبنای روش احتمال شرطی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تشخیص خطاهای احتمالی در داده های وضعیت روسازی راه بر مبنای روش احتمال شرطی :

تعداد صفحات :۱۳

چکیده مقاله:

یکی از اساسی ترین اجزاء تشکیل دهنده سیستم های مدیریت روسازی ) PMS ( راه ها، داده های جمع آوری شده ازوضعیت روسازی می باشد. از این رو کیفیت این داده ها نه تنها در ارزیابی وضعیت موجود شبکه راه ها حایز اهمیتاست، بلکه در پیش بینی وضعیت آینده شبکه و برنامه ریزی برای اقدامات مناسب تعمیر و نگهداری ) M&R (، نقش مهمی را ایفا می کند. اگرچه یک توافق عمومی در پیشینه موضوع مبنی بر تاثیر کیفیت داده های وضعیت روسازی برخروجی سیستم های مدیریت روسازی وجود دارد، اما تلاشهای معدودی برای کمی سازی این تاثیرات صورت پذیرفته است. در این پژوهش به منظور ارتقاء کیفیت داده های وضعیت روسازی در سطح شبکه با استفاده از روش احتمال شرطی که به عنوان یک روش آماری شناخته می شود به شناسایی داده های خطای احتمالی در وضعیت روسازیپرداخته شده است.در این روش احتمال وقوع یک PCI مشخص به شرط وقوع یک IRI مشخص و با توجه به مجموعه داده های در اختیار محاسبه شده است که هرچه این احتمال کوچکتر باشد شانس خطا بودن داده بالاتر خواهد بود. اینفرآیند بر روی بانک داده های وضعیت روسازی شامل اطلاعات شاخص وضعیت روسازی و شاخص ناهمواری به طول ۸۳۰ کیلومتر خط از شبکه راه های استان فارس که در سال – ۲۰۰۹ برداشت شده، انجام گرفته است. نتایج این تحقیق نشان می دهد احتمال اینکه قطعه روسازی از لحاظ شاخص ناهمواری ) IRI ( در وضعیت خوب و همزمان از لحاظشاخص وضعیت روسازی ) PCI ( در وضعیت ضعیف و یا بسیار ضعیف باشد، بسیار پایین است. به عبارت دیگر احتمال وجود خطا در این بخش از داده ها بسیار بالا خواهد بود

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.