تاثیر انواع خرابی بر شاخص ناهمواری بین المللی و ارایه در طرح روسازی به روش MEPDG
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
تاثیر انواع خرابی بر شاخص ناهمواری بین المللی و ارایه در طرح روسازی به روش MEPDG دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد تاثیر انواع خرابی بر شاخص ناهمواری بین المللی و ارایه در طرح روسازی به روش MEPDG کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تاثیر انواع خرابی بر شاخص ناهمواری بین المللی و ارایه در طرح روسازی به روش MEPDG،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن تاثیر انواع خرابی بر شاخص ناهمواری بین المللی و ارایه در طرح روسازی به روش MEPDG :
تعداد صفحات :۱۲
چکیده مقاله:
روش طراحی مکانیستیک تجربی MEPDG روشی برای تحلیل و طراحی راه ها می باشد. نرم افزار MEPDG با وارد کردن داده های آب و هوایی، ترافیک و مصالح روسازی، خرابی هایی مانند خرابی های خستگی، شیارشدگی و ناهمواری )بر اساسشاخص IRI ( را بوسیله مدل های تجربی کالیبره شده پیش بینی می کند، جهت کالیبراسیون ضرایب مدل ناهمواری راه ( IRI (، داده های خرابی و آب و هوا بوسیله نرم افزار SPSS بصورت خطی مدل می شود. همچنین این مدل ها با ضرایبپیش فرض آشتو مقایسه می شود. نتایج حاصل از بررسی پارامترهای فوق در تعدادی از پروژه های راهسازی استان مرکزینشان می دهد که ترک های پوست سوسماری و شیارشدگی بیشترین تاثیر و فاکتورهای آب و هوایی و میدانی تاثیرات کمتری بر ناهمواری راه ها دارند. همچنین نشان داده شده است که ضرایب پیش فرض آشتو در مدل جامع ارایه شده در اینروش برای سه محور مورد بررسی در استان مرکزی بدلیل تخمین غیر دقیق ناهمواری ها، مناسب نبوده و لازم است به صورت منطقه ای کالیبراسیون انجام شود و ضرایب مناسب برای آن حاصل گردد
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.