ارزش ویژه نام و نشان تجاری در KAMID.CO


در حال بارگذاری
12 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارزش ویژه نام و نشان تجاری در KAMID.CO دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارزش ویژه نام و نشان تجاری در KAMID.CO  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارزش ویژه نام و نشان تجاری در KAMID.CO،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارزش ویژه نام و نشان تجاری در KAMID.CO :

تعداد صفحات :۱۷

چکیده مقاله:

نام و نشان تجاری، نام یا نمادی متمایز برای شناسایی کالاها یا خدمات از یک فروشنده یا یک گروه از فروشندگان می باشد. نام و نشان تجاری مزیتی رقابتی ایجاد می نماید، یکی از با ارزش ترین دارایی های هر شرکت نام و نشان تجاری آن شرکت می باشد که درذهن مصرف کنندگان مثبت تر باشد، شرکت می تواند درسایه آن منافع بیشتری را از مصرف کنندگان کسب کند. در دنیای رقابتی امروز که کالاها از نظر فیزیکی تمایز چندانی با یکدیگر ندارند یک نام تجاری معتبر می تواند مزیت رقابتی چشمگیری ایجاد کند. با افزایش وفاداری مشتریان سهم بازار و میزان سوددهی بنگاه اقتصادی بالا می رود. در این پژوهش تاثیر نام تجاری KAMID.CO بر وفاداری مشتریان این شرکت مورد بررسی قرار گرفت. جامعه آماری این تحقیق با استفاده از رابطه کوکران عبارت بودند از ۶۸ نفر از مشتریان این شرکت. داده های مورد نیاز در این تحقیق با استفاده از نرم افزار SPSS مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. نتایج این تحقیق نشان دادکه، نام و نشان تجاری مزیتی رقابتی ایجاد می نماید، همچنین نشان کیفیت و وعده به خریدار می باشد.۷۳ درصد از مشتریان به دلیل شهرت و اعتبار شرکت به آن وفادرار نمودند و ۶۹ درصد از مشتریان نیز به دلیل استفاده از برندهای معتبر دنیا در ارایه خدمات شرکت KAMID.CO ، به استفاده از خدمات این شرکت وفادار ماندند. از تحلیل داده های گردآوری شده مشخص شد که عوامل وفاداری به نام و نشان تجاری و تداعی آن بر ارزش ویژه نام نشان تجاری تاثیر مستقیم دارند ولی عواملی چون کیفیت ادراک شده از نام نشان تجاری و آگاهی از آن بر ارزش ویژه نام و نشان تجاری به صورت غیر مستقیم تاثیر می گذرند

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.