شناسایی و اولویتبندی عوامل کلیدی موثر بر موفقیت بازاریابی خدمات نوین بانکی


در حال بارگذاری
10 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 شناسایی و اولویتبندی عوامل کلیدی موثر بر موفقیت بازاریابی خدمات نوین بانکی دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد شناسایی و اولویتبندی عوامل کلیدی موثر بر موفقیت بازاریابی خدمات نوین بانکی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی شناسایی و اولویتبندی عوامل کلیدی موثر بر موفقیت بازاریابی خدمات نوین بانکی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن شناسایی و اولویتبندی عوامل کلیدی موثر بر موفقیت بازاریابی خدمات نوین بانکی :

تعداد صفحات :۲۰

چکیده مقاله:

پژوهش حاضر با هدف شناسایی و اولویت بندی عوامل کلیدی موثر بر موفقیت بازاریابی خدمات نوین بانکی در پساتحریم انجام شده است. بدین منظور از طریق بررسی مطالعات پیشین و نظرات متخصصین و خبرگان صنعت بانکداری، عوامل موثر نظیر ساختار سازمانی، کارکنان خبره و کارآزموده، سبد خدماتی کامل، نظام های بازاریابی و تبلیغات، زیرساخت های فنی و نرم افزاری، فضای رقابتی،فرهنگ سازی، احساس امنیت و اطمینان مالی مشتریان و ساختار جغرافیایی و نحوه چیدمان شعب شناسایی شدند. جامعه آماری این تحقیق، مدیران و کارشناسان بانک های خصوصی در شهر تهران می باشد که از میان آن ها مدیران و کارکنان موسسه اعتباری کوثر به عنوان نمونه آماری انتخاب شدند. نتایج تحقیق حاکیست که از میان تمامی مولفههایی که به طور مستقیم بر موفقیت در بازاریابی خدمات نوین بانکی در پساتحریم موثرند، سه مولفه فضای رقابتی، ساختار سازمانی و کارکنان خبره/کارآزموده رتبه بالاتر و بهتری از سایر مولفه ها کسب کردهاند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.