چیستی و چرایی روش تحقیق علی – مقایسه ای در پژوهش های علوم رفتاری


در حال بارگذاری
11 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
41 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 چیستی و چرایی روش تحقیق علی – مقایسه ای در پژوهش های علوم رفتاری دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد چیستی و چرایی روش تحقیق علی – مقایسه ای در پژوهش های علوم رفتاری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی چیستی و چرایی روش تحقیق علی – مقایسه ای در پژوهش های علوم رفتاری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن چیستی و چرایی روش تحقیق علی – مقایسه ای در پژوهش های علوم رفتاری :

تعداد صفحات :۹

چکیده مقاله:

در تحقیق علی – مقایسهای هدف این است که از معلول (متغیر وابسته) به علت احتمالی (متغیر مستقل) برسیم و بدین لحاظ این تحقیق گذشته نگر میباشد. این طرح تحقیق زمانی مورد استفاده قرار میگیرد که تغییر مستقل به دلیل خصیصهای بودن یا غیر اخلاقی و غیر انسانی بودن غیر قابل دستکاری است و محقق میخواهد با مطالعه متغیر وابسته (معلول) به متغیرهای مستقل تار گذار (علت) دست یابد. به تحقیقات علی – مقایسه ای پس – رویدادی نیز گفته اند ، زیرا علت و معلول ( متغیرمستقل و وابسته ) پس از وقوع مورد بررسی قرار می گیرد . استفاده از این طرح به این دلیل است که در برخی مواقع علت خصیصه ای بوده و قابل دستکاری نمی باشد ، مانند جنسیت . در بعضی مواقع دیگر علت خصیصه ای نیست ولی دستکاری آن ها از کنترل محقق خارج و یا غیر انسانی است مانند موفقیت در کنکور سراسری یا طبقه ی اجتماعی دانش اموزان .

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.