تاثیر عوامل موثر سازمانی در کسب مزیت رقابتی پایدار(مطالعه موردی: بانک ملی ایران شعب شمال شهر تهران )


در حال بارگذاری
10 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
6 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تاثیر عوامل موثر سازمانی در کسب مزیت رقابتی پایدار(مطالعه موردی: بانک ملی ایران شعب شمال شهر تهران ) دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تاثیر عوامل موثر سازمانی در کسب مزیت رقابتی پایدار(مطالعه موردی: بانک ملی ایران شعب شمال شهر تهران )  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تاثیر عوامل موثر سازمانی در کسب مزیت رقابتی پایدار(مطالعه موردی: بانک ملی ایران شعب شمال شهر تهران )،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تاثیر عوامل موثر سازمانی در کسب مزیت رقابتی پایدار(مطالعه موردی: بانک ملی ایران شعب شمال شهر تهران ) :

تعداد صفحات :۱۰

چکیده مقاله:

هدف تحقیق حاضر بررسی تاثیر عوامل موثر سازمانی در کسب مزیت رقابتی پایداردر بانک ملی ایران شعب شمال شهر تهران میباشد. تحقیق از نوع توصیفی- پیمایشی و همبستگی است. توصیفی از این جهت که تصویری از وضع موجود را ارایه می دهد. به توصیف منظم و نظام دار وضعیت فعلی آن می پردازد. پیمایشی از این جهت که داده های مورد نظر از طریق نمونه گیری یا سرشماری از جامعه برای بررسی توزیع ویژگی های آماری گردآوری می گردد.. جامعه آماری پژوهش حاضر، شامل ۲۵۰ نفر از مدیران و کارشناسان بانک ملیشعب شمال تهران با مدرک لیسانس و فوق لیسانس میباشند. با استفاده از فرمول کوکران حجم نموه ۱۵۱ نفر تعیین گردید. روش نمونه گیری منظم و سیستماتیک و ابزار گردآوری دادهها پرسشنامه می باشد که روایی و پایایی آن مورد تایید میباشد. در این تحقیق جهت تجزیه و تحلیل از مدل معادلات ساختاری استفاده شد در حالت تخمین استاندارد وضرایب معناداری مدلهای ساختاری جهت بررسی متغیرهای مکنون بطور همزمان میباشد. تاثیرمتغیرهای مکنون برونزا عوامل موثرسازمان (هزینه، کیفیت، فناوری اطلاعات و زمان) برمتغیر مکنون دورنزا مزیت رقابتی (راهبرد رهبری هزینه، راهبرد تمایز و راهبرد تمرکز آزمون شد و نتیجه آزمون نشان دهنده تاثیر مثبت عوامل موثر سازمانی بر کسب مزیت رقابتی پایدار می باشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.