بررسی مدیریت ارتباط با مشتریان و تاثیر آن بر وفاداری مشتریان(بانک)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی مدیریت ارتباط با مشتریان و تاثیر آن بر وفاداری مشتریان(بانک) دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی مدیریت ارتباط با مشتریان و تاثیر آن بر وفاداری مشتریان(بانک)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی مدیریت ارتباط با مشتریان و تاثیر آن بر وفاداری مشتریان(بانک)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی مدیریت ارتباط با مشتریان و تاثیر آن بر وفاداری مشتریان(بانک) :

تعداد صفحات :۹

چکیده مقاله:

تغییر رفتار مشتریان در موسسه های مالی و خدماتی به ویژه در بانکها، به دلیل ماهیت مالی فعالیتهای آنها، حساسیت فراوانی دارد و نیازمند برنامه ریزی دقیق و به موقع توسط مدیران شبکه بانکی و خدماتی است. اکنون بانکداری مجبور است خود را در آینه وجود مشتری ببیند و در محیط رقابتی، خواسته ها و نیازهای مشتریان خود را درک کند و به نحوی عمل نماید که آنها از عملکرد بانک رضایت کامل داشته باشند.بنابراین، مشتری مداری رکن بسیار حساسی است که باید مورد توجه قرار گیرد و این کار جز با اجرای موفق نظام مدیریت ارتباط با مشتری تحقق نخواهد یافت. هدف اصلی این پژوهش ،بررسی مدیریت ارتباط با مشتری به منظوربررسی تاثیر آن بر افزایش رضامندی ووفاداری مشتریان است.همچنین نقش وعملکردوفاداری بر سودآوری سنجیده خواهد شد.باتوجه به این پژوهش مدیریت مناسب ارتباط با مشتریان تحت تاثیرمتغیرهای رضایت مندی ووفاداری تاثیرمثبت ومستقیم برسودآوری سازمانهای دولتی از جمله بانکها دارد .[ترابی رادورهنورد۱۳۹۱[

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.