بررسی تاثیر قابلیتهای بازاریابی بر عملکرد بازاریابی شرکتهای کوچک و متوسط (مطالعه موردی: بنگاههای تولیدی کوچک و متوسط صنایع غذایی استان آذربایجان شرقی)


در حال بارگذاری
17 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر قابلیتهای بازاریابی بر عملکرد بازاریابی شرکتهای کوچک و متوسط (مطالعه موردی: بنگاههای تولیدی کوچک و متوسط صنایع غذایی استان آذربایجان شرقی) دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر قابلیتهای بازاریابی بر عملکرد بازاریابی شرکتهای کوچک و متوسط (مطالعه موردی: بنگاههای تولیدی کوچک و متوسط صنایع غذایی استان آذربایجان شرقی)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر قابلیتهای بازاریابی بر عملکرد بازاریابی شرکتهای کوچک و متوسط (مطالعه موردی: بنگاههای تولیدی کوچک و متوسط صنایع غذایی استان آذربایجان شرقی)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر قابلیتهای بازاریابی بر عملکرد بازاریابی شرکتهای کوچک و متوسط (مطالعه موردی: بنگاههای تولیدی کوچک و متوسط صنایع غذایی استان آذربایجان شرقی) :

تعداد صفحات :۱۴

چکیده مقاله:

هدف اصلی تحقیق بررسی تاثیر قابلیتهای بازاریابی بر عملکرد بازاریابی شرکتهای کوچک و متوسط (مورد مطالعه: بنگاههای تولیدی کوچک و متوسط صنایع غذایی استان آذربایجان شرقی) بوده که در تحقیق حاضر قابلیتهای بازاریابی بر اساس مدل آثاهن و گیما در شش بعد که شامل ابعاد: (ارتباط با مشتری، محصول متمایز، خدمات به مشتری، اثربخشی فعالیتهای پیشبرد، تحقیقات بازاریابی و شبکه توزیع بر عملکرد بازاریابی بوده و عملکرد بازاریابی شامل ابعاد(کارآیی، اثربخشی، انطباق پذیری) میباشد. جامعه آماری شامل شرکتهای کوچک و متوسط صنایع غذایی استان آذربایجانشرقی میباشد که طبق استعلام از اداره صنعت و معدن و تجارت مشتمل بر ۲۰۰شرکت و بالغ بر ۸۰۰ نفر میباشند. حجم نمونه مورد مطالعه با توجه به آنکه جامعه آماری مورد نظر تحقیق حدودا ۸۰۰ نفر میباشند، برابر با ۲۶۰ نفر برآورد گردیده است و پرسشنامه استاندارد شامل ۳۳ سوال برای سنجش متغیر قابلیتهای بازاریابی و ۱۵ سیوال جهت عملکرد بازاریابی توزیع گردید. برای انجام تجزیه و تحلیل از آزمونهای کالموگروف اسمرینوف و آزمون برای تست نرمال بودن توزیع دادهها و آزمون دوربین واتسون برای تست استقلال دادهها و آزمون رگرسیون برای بررسی تاثیر متغیرها از طریق نرمافزار spss استفاده شده است. نتایج بدست آمده از حاکی از آن است که بجز اثربخشی فعالیتهای پیشبرد همه ابعاد متغیر مستقل قابلیتهای بازاریابی بر عملکرد بازاریابی شرکتهای کوچک و متوسط تاثیر مستقیم و مثبت داشته است. و در نهایت نتیجه گرفته شد که قابلیتهای بازاریابی بر عملکرد بازاریابی در بنگاههای تولیدی کوچک و متوسط صنایع غذایی استان آذربایجان شرقی تاثیر دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.