بررسی رابطه تصویر ذهنی برند، قیمت ادارک شده بر تصمیم خرید برندهای لوکس تلفن همراه
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
بررسی رابطه تصویر ذهنی برند، قیمت ادارک شده بر تصمیم خرید برندهای لوکس تلفن همراه دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بررسی رابطه تصویر ذهنی برند، قیمت ادارک شده بر تصمیم خرید برندهای لوکس تلفن همراه کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه تصویر ذهنی برند، قیمت ادارک شده بر تصمیم خرید برندهای لوکس تلفن همراه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن بررسی رابطه تصویر ذهنی برند، قیمت ادارک شده بر تصمیم خرید برندهای لوکس تلفن همراه :
تعداد صفحات :۱۲
چکیده مقاله:
این تحقیق با هدف بررسی رابطه تصویر ذهنی برند، قیمت ادارک شده بر تصمیم خرید برندهای لوکس تلفن همراه صورت گرفته است. روش تحقیق توصیفی از نوع پیمایشی می باشد. جامعه آماری این پژوهش، کلیه خریداران تلفن همراه در سطح شهر ایلام بودند که ۳۸۴ نفر با استفاده از فرمول تعیین حجم نمونه برای جامعه نامحدود به عنوان نمونه آماری پژوهش مدنظر قرار گرفتند. داده ها از طریق پرسشنامه های استاندارد تصویر ذهنی اعتماد و قیمت ادراک شده لین و همکاران، و نیز پرسشنامه تصمیم خرید هانگ و همکاران جمع آوری گردید. تجزیه و تحلیل داده های تحقیق به روش توصیفی و استنباطی با کمک نرم افزارهای SPSS و AMOS مورد آزمون قرار گرفت که نتایج حاصل از یافته های تحقیق حاکی از آن است که تصویر ذهنی برند، قیمت ادراک شده تاثیر مستقیم و معنی داری بر تصمیم خرید برندهای لوکس دارند.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.