بررسی تاثیر نگرش های اخلاقی بر فروش بیمه های عمر


در حال بارگذاری
12 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر نگرش های اخلاقی بر فروش بیمه های عمر دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر نگرش های اخلاقی بر فروش بیمه های عمر  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر نگرش های اخلاقی بر فروش بیمه های عمر،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر نگرش های اخلاقی بر فروش بیمه های عمر :

تعداد صفحات :۱۷

چکیده مقاله:

در محیط پیچیده و پرتغییر صنعت بیمه در ایران، ارتقاء رفتارهای اخلاقی بازاریابان عامل مهمی در افزایش فروش شرکت های بیمه قلمداد می شود. تعامل مثبت بین سازمان و محیط و بهبود فضای کسب و کار نیز عملکرد بازاریابی شرکت های بیمه را ارتقا می دهد. در نتیجه بسیاری از شرکت ها به دنبال ارتقاء رفتارهای اخلاقی با اجرای دستورالعمل های اخلاقی صریح و توجه به ارزش های اخلاقی هستند. از این رو، پژوهش حاضر به دنبال بررسی تاثیر نگرش های اخلاقی بر فروش بیمه های عمر است. پژوهش حاضر، توصیفی از نوع همبستگی است. جامعه آماری این پژوهش را بازاریابان فعال در ۸۰ نمایندگی بیمه آسیا در شهر مشهد تشکیل می دهند و حجم نمونه ۱۱۴ نفر از بازاریابان با روش نمونه گیری تصادفی ساده انتخاب شده است. ابزار گردآوری اطلاعات، پرسشنامه بود. برای تجزیه و تحلیل داده ها نیز از روش تحلیل عاملی تاییدی و مدلسازی معادلات ساختاری (SEM) با استفاده از نرم افزار لیزرل استفاده گردید. یافته های تحقیق نشان داد که نگرش های اخلاقی بر فروش بیمه های عمر با ضریب مسیر ۰/۷۴%، تاثیر مثبت و معنادار دارد و فرضیه اصلی پژوهش تایید می گردد. از یافته های تحقیق می توان نتیجه گرفت که ضروری است انجمنی برای نظارت بر اخلاقیات فروش بیمه های عمر باتوجه به وضع فروش بیمه های عمر در شرکت بیمه ایجاد گردد که در عین حالی که بر اعمال اخلاقیات فروش نظارت دارد، به نوعی حافظ منافع بیمه گذاران نیز باشد و به عنوان پل ارتباطی مشتریان با سازمان ارایه دهنده خدمات عمل کند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.