ارزش های سازمانی از تدوین تا اندازه گیری و اجرا ( مطالعه موردی: شرکت پارس خودرو)


در حال بارگذاری
12 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارزش های سازمانی از تدوین تا اندازه گیری و اجرا ( مطالعه موردی: شرکت پارس خودرو) دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارزش های سازمانی از تدوین تا اندازه گیری و اجرا ( مطالعه موردی: شرکت پارس خودرو)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارزش های سازمانی از تدوین تا اندازه گیری و اجرا ( مطالعه موردی: شرکت پارس خودرو)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارزش های سازمانی از تدوین تا اندازه گیری و اجرا ( مطالعه موردی: شرکت پارس خودرو) :

تعداد صفحات :۱۶

چکیده مقاله:

امروزه در سازمان های موفق، تصمیمات و عملیات بر اساس ارزش ها رهبری و هدایت می شوند. این سازمان ها نیستند که مدیریت براساس ارزش ها را موثر می سازند بلکه وجود کارکنان است که این تاثیر را ایجاد می کند. از طرفی در تمامی نظام های تعالی سازمانی بر اهمیت ترویج اصول اخلاقی و تقویت فرهنگ معنوی که موجب ایجاد مزیت های استراتژیک خواهد شد ;تاکید بسیاری صورت گرفته است. از این رو ، تبیین نظام ارزشی سازمان در قالب ارزش های سازمانی به عنوان یکی از عناصر استراتژیک در شرکت پارس خودرو مورد توجه قرار گرفت و در جهت تعریف ارزش ها و کدهای اخلاقی ضمن مروری بر ادبیات تحقیق به بررسی آسیب شناسی های مختلف در مدیریت منابع انسانی پرداخته و با بهره گیری از الگوهای موجود تجربه شده در سازمان های سرآمد، با استفاده از ابزار مصاحبه و پرسشنامه به روش ترکیبی ( کیفی و کمی ) ارزش ها و کدهای اخلاقی آن تعریف گردید. و پس از شناسایی کدهای رفتاری از طریق کانال های ارتباطی مختلف ارزش ها اطلاع رسانی گردید. به موازات اجرای اقدامات اطلاع رسانی میزان تسری و اهمیت ارزش های سازمانی از نگاه سطوح مختلف سازمان به کمک ابزار پرسشنامه اندازه گیری گردید، نتایج تحقیق نشان داد که میزان تسری ارزش های سازمانی در شرکت پارس خودرو ۵۶ درصد و میزان اهمیت آن ۸۱ درصد است که یک شکاف ۲۵ درصدی را نشان می دهد لذا براساس نتایج بدست آمده، ارزش ها و کدهای اخلاقی اولویت بندی و برنامه ها و پروژه های توسعه ای در جهت نهادینه کردن ارزش ها و پر کردن شکاف ارزشی برنامه ریزی گردید.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.