بررسی مقایسه ی ضوابط مصوب و غیر مصوب انتخاب مدیر نمونه و ارایه راهکارهای سازنده از دیدگاه دبیران متوسطه عمومی ناحیه ۲ زاهدان
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
بررسی مقایسه ی ضوابط مصوب و غیر مصوب انتخاب مدیر نمونه و ارایه راهکارهای سازنده از دیدگاه دبیران متوسطه عمومی ناحیه ۲ زاهدان دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بررسی مقایسه ی ضوابط مصوب و غیر مصوب انتخاب مدیر نمونه و ارایه راهکارهای سازنده از دیدگاه دبیران متوسطه عمومی ناحیه ۲ زاهدان کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی مقایسه ی ضوابط مصوب و غیر مصوب انتخاب مدیر نمونه و ارایه راهکارهای سازنده از دیدگاه دبیران متوسطه عمومی ناحیه ۲ زاهدان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن بررسی مقایسه ی ضوابط مصوب و غیر مصوب انتخاب مدیر نمونه و ارایه راهکارهای سازنده از دیدگاه دبیران متوسطه عمومی ناحیه ۲ زاهدان :
تعداد صفحات :۱۳
چکیده مقاله:
بهبود فرایند های یاد دهی و یاد گیری و تحقق اهداف هر موسسه آموزشی به بهبود کیفیت مدیریت وابسطه بوده است. هدف پژوهش حاضر بررسی مقایسه ی ضوابط مصوب و غیر مصوب انتخاب مدیر نمونه و ارایه راهکارهای سازنده از دیدگاه دبیران متوسطه عمومی ناحیه ۲ زاهدان بوده است. روش انجام این پژوهشتوصیفی از نوع علی و مقایسه ای میباشد جامعه آماری پژوهش حاضر را کلیه دبیران متوسطه دوم ناحیه ۲ زاهدان که تعدادشان برابر ۷۵۷ نفر بوده ، تشکیل دادهاست . نمونه بر اساس جدول مورگان و به صورت تصادفی- طبقه ای ۲۶۰ نفراتخاب شده است جهت جمع آوری داده ها از پرسشنامه های محقق ساخته ضوابط مصوب و غیر مصوب انتخاب مدیر نمونه استفاده شد. روایی مورد استفاده در این تحقیق از نوع صوری و اعتبار عاملی میباشد. که روایی صوری و محتوایی پرسشنامه ها تایید گردید. جهت تعیین پایایی پرسشنامه ها از ضریب آلفای کرونباخ استفاده شد که بر این اساس ضریب پایایی پرسشنامه ضوابط مصوب۰/۹۵وضوابط غیر مصوب۰/۹۷ به دست آمد. دادههای به دست آمده با استفاده از شاخص های آماری نظیر میانگین و با استفاده از آزمون tتک متغیره مورد تحلیل قرارگرفتند. بر اساس پژوهش صورت گرفته وشرایط موجود در سنجش یک فرد به عنوان مدیر نمونه مشخص گردید که نقش ضوابط مصوب که همان قانون و مقررات بوده با ضوابط غیر مصوب که بر اساس نظریات معلمان صورت گرفته متفاوت و تاثیر گذار تر می باشد همچنین از دیدگاه دبیران در انتخاب مدیر نمونهبر اساس ضوابط مصوب و غیر مصوب مهارتهای فنی، انسانی و ادراکی تفاوت معنادار وجود داشته استگرفتند. بر اساس پژوهش صورت گرفته وشرایط موجود در سنجش یک فرد به عنوان مدیر نمونه مشخص گردید که نقش ضوابط مصوب که همان قانون و مقررات بوده با ضوابط غیر مصوب که بر اساس نظریات معلمان صورت گرفته متفاوت و تاثیر گذار تر می باشد همچنین از دیدگاه دبیران در انتخاب مدیر نمونه بر اساس ضوابط مصوب و غیر مصوب مهارتهای فنی، انسانی و ادراکی تفاوت معنادار وجود داشته است
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.