ارایه مدلی به منظور شناسایی عوامل موثر بر بازاریابی وفروش بیمه های عمرمطالعه موردی بیمه ایران شعب شهریاسوج


در حال بارگذاری
13 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارایه مدلی به منظور شناسایی عوامل موثر بر بازاریابی وفروش بیمه های عمرمطالعه موردی بیمه ایران شعب شهریاسوج دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارایه مدلی به منظور شناسایی عوامل موثر بر بازاریابی وفروش بیمه های عمرمطالعه موردی بیمه ایران شعب شهریاسوج  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارایه مدلی به منظور شناسایی عوامل موثر بر بازاریابی وفروش بیمه های عمرمطالعه موردی بیمه ایران شعب شهریاسوج،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارایه مدلی به منظور شناسایی عوامل موثر بر بازاریابی وفروش بیمه های عمرمطالعه موردی بیمه ایران شعب شهریاسوج :

تعداد صفحات :۲۰

چکیده مقاله:

هدف این پژوهش ارایه مدلی به منظور شناسایی عوامل موثر بر بازاریابی وفروش بیمه های عمر)مطالعه موردی بیمه ایران شعب شهریاسوج(بود. این پژوهش توصیفی پیمایشی با ماهیت کاربردی و از لحاظ زمانی مقطعی می باشد. جامعه آماری این پژوهش شامل – ۱۰۰۰ نفر از مشتریان بیمه ایران که در تیرومرداد ۱۳۹۵ به این شرکت بیمه مراجعه کرده اند بود،که تعداد ۲۷۰ نفر با استفاده از فرمول کوکران به عنوان نمونه آماری انتخاب شدند. ابزار اندازه گیریتحقیق، پرسشنامه استاندارد می باشد که مورد استفاده قرار گرفت. برای اندازه گیری روایی پرسشنامه ها از روش محتوایی و برای تعیین پایایی آن از ضریب آلفای کرونباخ استفاده گردید که مقدار آن برابر ۸۳ / ۰ برآورد گردید. برای تجزیه وتحلیل داده ها از نرم افرار pls و spss استفاده شد،همچنین از آزمونضریب مسیر و آماره t برای تجزیه و تحلیل داده های استنباطی استفاده شد. نتایج تحقیق نشان داد که کیفیت خدمات، مهارت فروش فروشندگان،رضایت مشتریان، تصویر برند،برنامه های تبلیغاتی واعتماد مشتریان بر بازاریابی وفروش بیمه های عمر تاثیر مثبت و معناداری دارند،همچنین کیفیت خدمات بر رضایت مشتریان تاثیر مثبت و معناداری دارد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.