مقایسه کارکنان زن و مرد از نظر میزان بکارگیری فناوری اطلاعات و ارتباطات در شرکت ایران خودرو


در حال بارگذاری
13 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقایسه کارکنان زن و مرد از نظر میزان بکارگیری فناوری اطلاعات و ارتباطات در شرکت ایران خودرو دارای ۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقایسه کارکنان زن و مرد از نظر میزان بکارگیری فناوری اطلاعات و ارتباطات در شرکت ایران خودرو  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقایسه کارکنان زن و مرد از نظر میزان بکارگیری فناوری اطلاعات و ارتباطات در شرکت ایران خودرو،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقایسه کارکنان زن و مرد از نظر میزان بکارگیری فناوری اطلاعات و ارتباطات در شرکت ایران خودرو :

تعداد صفحات :۸

چکیده مقاله:

فناوری نقش بسیار مهمی در زندگی افراد دارد و در این میان فناوری اطلاعات نیز به ابزار اطلاعاتیو ارتباطی بسیار مهمی بدل گشته که توسط آن بسیاری از امور روزمره انسان ها تسهیل و تسریع شده است. این فناوری همچنین حالق بسیاری از امکانات جدید اطلاعاتی و ارتباطی می باشد که پیش از این در تصور بشر نمی گنجید، پدیده هایی همچون آموزش مجازی، کتابخانه دیجیتالی، پول الکترونیکی و … مثال هایی از این قبیل هستند. ابزار اصلی این فناوری و کلیدی ترین جزء آن رایانه می باشد، دستگاهی که امروزه به جزء لاینفک بسیاری از محیط های کاری و آموزش و خانه ها تبدیل شده است. سخت افزارهای ارتباطی، شبکه ها، برنامه های آموزشی و کاربردی، پایگاه های اطلاعاتی و… از دیگر اجزای فناوری اطلاعات هستند. بسیاری از مردم اهمیت و تاثیر فناوری اطلاعات را در زندگی روزمره خود درک کرده اند و به دنبال دستیابی به زوایای مختلف آن هستند. پژوهش حاضر از نظر هدف در زمره تحقیقات کاربردی و از نظر نحوه گرد آوری داده ها از نوع کمی و پیمایشی است. جامعه آماری کلیه کارکنان اداری شرکت ایران خودرو به تعداد ۴۸۴۵ نفر و دارای تحصیلات از زیر دیپلم و دیپلم تا فوق لیسانس و بالاتر در نظر گرفته شدند و تعداد نمونه به روش تصادفی ساده ۳۰۰ نفر انتخاب گردیده است، ابزار پژوهش شامل پرسشنامه فناوری اطلاعات و ارتباطات برمبنای مهارت های هفتگانه ICDL بوده است. اعتبار پرسشنامه با استفاده از ضریب آلفای کرونباخ پرسشنامه برای فناوری اطلاعات و ارتباطات ۰/۹۵۳ تعیین گردیده است.برای تجزیه و تحلیل سوالات پرسشنامه و بررسی سوا ها علاوه بر آمار توصیفی، آزمون tبا دو نمونه مستقل، استفاده قرار گرفت. اهم نتیجه از نتایج حاصل از پژوهش به شرح زیر است: به طور کلی ازنتایج این گونه استناط می گردد که درشرکت ایران خودرو،میزان بکارگیری فناوری اطلاعات و ارتباطات در بین کارکنان زن و مرد یکسان می باشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.