نقش هوش استراتژیک در مدیریت ارتباط با مشتری


در حال بارگذاری
10 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 نقش هوش استراتژیک در مدیریت ارتباط با مشتری دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد نقش هوش استراتژیک در مدیریت ارتباط با مشتری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی نقش هوش استراتژیک در مدیریت ارتباط با مشتری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن نقش هوش استراتژیک در مدیریت ارتباط با مشتری :

تعداد صفحات :۱۶

چکیده مقاله:

هوش استراتژیک متشکل از تجمع انواع مختلف هوش است که با تعامل هوش کسب و کار، هوش رقابتی و مدیریت دانش سینرژی ایجاد می کند. همچنین مدیریت ارتباط با مشتری به همه فرآیندها و فناوریهایی گفته میشود کهدر شرکتها و سازمانها برای شناسایی، ترغیب، گسترش، حفظ و ارایه خدمت به مشتریان به کار میرود. هر چهسازمانها از هوشمندی استراتژیک برخوردار باشند بهتر می توانند به مدیریت ارتباط با مشتری بپردازند که در اینمقاله به بررسی این موضوع پرداخته می شود

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.