کارایی مدیریت ریسک در ارایه محصول جدید
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
کارایی مدیریت ریسک در ارایه محصول جدید دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد کارایی مدیریت ریسک در ارایه محصول جدید کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی کارایی مدیریت ریسک در ارایه محصول جدید،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن کارایی مدیریت ریسک در ارایه محصول جدید :
تعداد صفحات :۲۴
چکیده مقاله:
هر پروژهای با حوادث غیر قابل پیشبینی همراه است و چون نمیتوان ریسک را بهطور کامل حذف کرد بنابراین باید در هرپروژهای به کنترل،هدایت و مدیریت ریسک اقدام گردد.در بسیاری از اوقات وجود یک مشکل کوچک غیر قابلپیشبینی،ممکن است کل پروژه را با شکست مواجه کند که در چنین مواردی مدیر پروژه باید کلیه گزینههای ممکن را با درنظرگرفتن محدودیتها و اولویتها بررسی و بهترین گزینه را انتخاب نماید.مدیران ریسک برای پیشبینی و اداره عواملی که سبب انحراف در پروژه طراحی و تولید محصول جدید میشوند از دو روشعلمی قیاسی و استقرایی بهره میبرند. روشهای استقرایی روشهایی هستند که در تحلیل ریسک،پروژه را از جرء به کل یا ازاجزای فرعی به اصلی بررسی میکنند.این روشها عمدتا در ابتدای پروژه برای تحلیل اینکه چه انحرافات و نارساییهایی میتوانند بر پروژه اثر بگذارند،به کار میرود.اما روشهای قیاسی،روشهایی از کل به جزء هستند که در انتهای پروژه دلایلانحرافات را بررسی و بازبینی میکنند در این مقاله هریک ازاینروشها در قالب مطالعات موردی توضیح و تشریح میشوند
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.