عوامل تاثیرگذار فرهنگی در مدیریت مذاکرات تجارت بینالملل


در حال بارگذاری
14 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 عوامل تاثیرگذار فرهنگی در مدیریت مذاکرات تجارت بینالملل دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد عوامل تاثیرگذار فرهنگی در مدیریت مذاکرات تجارت بینالملل  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی عوامل تاثیرگذار فرهنگی در مدیریت مذاکرات تجارت بینالملل،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن عوامل تاثیرگذار فرهنگی در مدیریت مذاکرات تجارت بینالملل :

تعداد صفحات :۲۱

چکیده مقاله:

عدم شناخت کافی از تفاوتهای فرهنگی، ریشه بسیاری از چالشها و سوءتفاهمات در ارتباطات و مذاکرات فرهنگی در تجارت بینالملل میباشد. از آنجا که این امر میتواند باعث از دست دادن مشتریان، سود بالقوه و هم چنین ارزش افزوده ناشی از آنگردد، بنابراین در نهایت موجب از دست دادن سهم بازار جهانی میشود. در صورتی که شناخت فرهنگ و ارزشها و بسط آنها در تجارت بینالملل میتواند سهم فراوانی را به همراه داشته باشد. از آنجا که تجارت بین الملل سهم فراوانی در افزایش و رشدتجارت جهانی را دارا میباشد، لذا شرکتهای فعال درعرصه تجارت بینالملل با توجه به گستردگی فرهنگی که درجهان حاکم است نیاز به برقراری ارتباط با افراد و فرهنگهای متفاوت میباشند. عوامل مختلفی بر فرایند مذاکره تاثیر میگذارند که درنهایت منجر به موفقیت یا عدم موفقیت در مذاکرات میشوند. این عوامل میتواند فیزیکی مانند مکان و فضای مذاکره یا مرتبط با افراد مذاکره کننده مانند جنسیت آنها، برقراری تماس چشمی و غیره باشد. شناسایی این عوامل و درک میزان تاثیرگذاری آنها بر فرایند مذاکره در بهبود روابط و درنهایت موفقیت در مذاکره تاثیرگذار است. با توجه به اهمیت این عوامل، تحقیق حاضردرصدد است تا به بررسی و معرفی این مفاهیم بپردازد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.