بررسی رابطه بین بازاریابی داخلی و تعهد سازمانی موردمطالعه: سازمان های دولتی استان کرمانشاه


در حال بارگذاری
18 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی رابطه بین بازاریابی داخلی و تعهد سازمانی موردمطالعه: سازمان های دولتی استان کرمانشاه دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی رابطه بین بازاریابی داخلی و تعهد سازمانی موردمطالعه: سازمان های دولتی استان کرمانشاه  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه بین بازاریابی داخلی و تعهد سازمانی موردمطالعه: سازمان های دولتی استان کرمانشاه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی رابطه بین بازاریابی داخلی و تعهد سازمانی موردمطالعه: سازمان های دولتی استان کرمانشاه :

تعداد صفحات :۱۸

چکیده مقاله:

هدف این پژوهش، بررسی رابطه بین بازاریابی داخلی شرکت با تعهد سازمانی است. در این پژوهش، متغیر مستقل عبارت است از بازاریابی داخلی که در این رابطه متغیر پیش بین بود، و متغیر وابسته عبارت است از تعهد سازمانی که در این موضوع متغیر ملاک نیز نام دارد.بازاریابی داخلی، خود متشکل از پنج مولفه شامل سیستم رفاهی ، آموزش ، جبران خدمت ، ارتباطات و حمایت مدیریت است. روش به کاررفته در این پژوهش، روش توصیفی- پیمایشی و ازنظر هدف، کاربردی است. برای آزمون فرضیهها، پرسشنامهی بسته محقق ساختهباارزش گذاری طیف لیکرت و به تعداد ۸۱ سوال طراحی و بین جامعه آماری )شامل مدیران و کارکنان در سازمان های دولتی در استانکرمانشاه( به تعداد ۳۸۳ نفر توزیع گردید. روش نمونه گیری خوشه ای- سهمیه ای است. برای آزمون فرضیات از روش تحلیل مسیر بهره گرفته و از نرم افزارSPSS برای تجزیه وتحلیل آماری دادهها استفاده شده است. نتایج حاصل از پژوهش نشان دهنده ی رابطه مثبت ومعنادار بازاریابی داخلی و پنج خرده مقیاس آن با تعهد سازمانی بود

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.