بررسی تاثیر بازار یابی و مدیریت ارتباط با مشتری بر عملکرد کسب و کار بانک ها


در حال بارگذاری
10 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر بازار یابی و مدیریت ارتباط با مشتری بر عملکرد کسب و کار بانک ها دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر بازار یابی و مدیریت ارتباط با مشتری بر عملکرد کسب و کار بانک ها  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر بازار یابی و مدیریت ارتباط با مشتری بر عملکرد کسب و کار بانک ها،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر بازار یابی و مدیریت ارتباط با مشتری بر عملکرد کسب و کار بانک ها :

تعداد صفحات :۱۴

چکیده مقاله:

هدف این تحقیق بررسی تاثیر بازار یابی و مدیریت ارتباط با مشتری بر عملکرد کسب و کار بانک ها می باشد. درک مفهوم عملکردکسب و کار بخش مهمی از مباحث مدیریت را به خود اختصاص داده است. متغیر وابسته در این تحقیق عملکرد کسب و کار بانک ها میباشد که به وسیله متغیر میانجی مدیریت ارتباط با مشتری و متغیرهای مداخله گر پیچیدگی های تکنولوژیکی، پیچیدگی های بازار و شدت رقابت به بررسی تاثیر بازار یابی بر عملکرد کسب و کار پرداخته می شود. روش تحقیق این پژوهش توصیفی -کاربردی می باشد. جامعهتحقیق شامل کارکنان شعباب بانک کشاورزی استان اذربایجانغربی می باشند که با استفاده از روش نمونه گری تصادفی طبقه ای حجم نمونه۲۸۴ نفر تعیین گردید. برای گردآوری داده ها از منابع کتابخانه ای و همچنین یک پرسشنامه ۴۹ سوالی استفاده شده است. روایی محتوایی پرسشنامه مورد تایید اساتید محترم راهنما و مشاور پایان نامه قرار گرفته است. پایا بودن پرسشنامه به وسیله مقدار آلفای۸۹۰ . ۰مورد تایید قرار گرفت. برای تجزیه و تحلیل داده ها از نرم افزار SPSS و AMOS و آزمون های آماری مربوطه استفاده شد. نتایج حاصل از بررسی فرضیه ها بیانگر تایید رابطه مثبت بین بازاریابی و عملکرد کسب و کار و همچنین موید تاثیر فرایند مدیریت ارتباط با مشتری به عنوان متغیر میانجی می باشد. علاوه بر این معلوم گردید که عوامل مداخله گر نیز بر این رابطه تاثیر مثبت دارند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.