اثر برنامه ی تعادلی و پایداری محوری با و بدون وسیله براجرای تعادل نیمه پویایدانشجویان دختر
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
اثر برنامه ی تعادلی و پایداری محوری با و بدون وسیله براجرای تعادل نیمه پویایدانشجویان دختر دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد اثر برنامه ی تعادلی و پایداری محوری با و بدون وسیله براجرای تعادل نیمه پویایدانشجویان دختر کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی اثر برنامه ی تعادلی و پایداری محوری با و بدون وسیله براجرای تعادل نیمه پویایدانشجویان دختر،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن اثر برنامه ی تعادلی و پایداری محوری با و بدون وسیله براجرای تعادل نیمه پویایدانشجویان دختر :
تعداد صفحات :۹
چکیده مقاله:
روش بررسی: این پژوهش به روش نیمه تجربی و به صورت پیش و پس آزمون بر روی ۴۹ دختر دانشجوی سالم با میانگین سنی ۲۰/۳۹±۰/۸۷ با انتخاب تصادفی از میان نمونه های در دسترس انتخاب شده بودند، انجام گرفت. گروه های تمرینی شامل ۱۳ نفر گروه تعادلی، ۱۳ نفر گروه پایداری محوری باوسیله و ۱۲ نفر گروه پایداری محوری بدون وسیله بودند که بهمدت ۴ هفته برنامه تمرینی تعادلی یا پایداری محوری باوسیله و یا بدون وسیله را انجام دادند و ۱۱ نفر گروه کنترل در این مدت هیچگونه تمرینی انجام ندادند. قبل و بعد از دوره تمرینی، تعادل آزمودنی ها با استفاده از دستگاه بایودکس مورد ارزیابی قرار گرفت. یافته ها: مقایسه نتایج بدست آمده از تست تعادلی بایودکس، نشان دهنده تفاوت معنی دار در شاخص های کلی و داخلی _ خارجی بود. P<0/05. نتیجه گیری: با توجه به یافته های بدست آمده می توان گفت که تمرینات تعادلی و پایداری محوری باوسیله روشی مناسب برای افزایش تعادل نیمه پویا می باشد
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.