بررسی رابطه استفاده از مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیک با رضایت و وفاداری مشتریان بانک تجارت استان آذربایجان غربی


در حال بارگذاری
10 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی رابطه استفاده از مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیک با رضایت و وفاداری مشتریان بانک تجارت استان آذربایجان غربی دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی رابطه استفاده از مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیک با رضایت و وفاداری مشتریان بانک تجارت استان آذربایجان غربی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه استفاده از مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیک با رضایت و وفاداری مشتریان بانک تجارت استان آذربایجان غربی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی رابطه استفاده از مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیک با رضایت و وفاداری مشتریان بانک تجارت استان آذربایجان غربی :

تعداد صفحات :۱۸

چکیده مقاله:

هدف اصلی این پژوهش بررسی رابطه استفاده از مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیک، با رضایت و وفاداری مشتریان بانک تجارت است آذربایجان غربی است بدین منظور چهار معیار کیفیت اطلاعات، کیفیت خدمات، تحقق و شخصی سازی که می تواند بر رضایت و وفاداری مشتریان موثر بود مطرح شده است. پژوهش حاضر یک تحقیق توصیفی، پیمایشی و از نوع کاربردی است از روش کتابخانه ای برای تدوین مباحث تیوریک و روش میدانی جهت جمع آوری اطلاعات مورد نیاز استفاده شده است برای گردآوری اطلاعات از سه پرسشنامه جداگانه یعنی رضایتمندی مشتری، وفادادری مشتری و مدیریت اربتاط با مشتری الکترونیک ۱ استفاده شده است که پایایی هرکدام به ترتیب با استفاده از ضریب آلفای کرونباخ ۰/۸۰۰، ۰/۸۷۹، ۰/۸۰۵ محاسبه شده است جامعه آماری پژوهش مشتریان شعب بانک تجارت در استان آذربایجان غربی است همچنین برای انتخاب مشتریان از روش نمونه گیری احتمالی از نوع خدشه ای و برای تعیین حجم نمونه از فرمول کوکران با سطح اطمینان ۹۵% که تعداد ۳۸۳ نفر برآورد شده است، بهره گرفته ایم. پس از تجزیه و تحلیل داده ها با استفاده از روش تحلیل عاملی از نوع اکتشافی و ضریب همبستگی پیرسون این نتایج حاصل شده اند: چهار معیار مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیک یعنی کیفیت اطلاعات، کیفیت خدمات، شخصی سازی و تحقق بر روی رضایت و وفاداری مشتری تاثیرگذار بوده و دارای همبستگی بالایی هستند و همچنین بین رضایتمندی و وفاداری مشتریان بانک تجارت رابطه مثبت و معنی داری وجود دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.