مولفه های طراحی ساختمان های اداری در راستای افزایش راندمان کاری کارمندان
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مولفه های طراحی ساختمان های اداری در راستای افزایش راندمان کاری کارمندان دارای ۲۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مولفه های طراحی ساختمان های اداری در راستای افزایش راندمان کاری کارمندان کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مولفه های طراحی ساختمان های اداری در راستای افزایش راندمان کاری کارمندان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مولفه های طراحی ساختمان های اداری در راستای افزایش راندمان کاری کارمندان :
تعداد صفحات :۲۲
چکیده مقاله:
امروزه فضای کاری در ادارات بیش از پیش مورد توجه است. این توجه ، موجب تغییراتی شتاب دهنده در ساختار طراحی شده ی محیط کار شده است. ادارات درحال حاضر، به طور بنیادی تغییر یافته اند و این تغییرات بر روی کارمندان و استفاده کنندگان از محل های کار تاثیر بسیار زیادی داشته است. پژوهش حاضر تلاش دارد با نگاه به بحث قابلیت های محیطی، در دو سطح عینی و ذهنی به بررسی مولفه های مورد توجه در طراحی فضاهای اداری بپردازد. هدف اساسی این تحقیق مربوط به چگونگی تقویت فضا و نقش قابلیت های فضایی در بالا بردن کیفیت محیط فیزیکی و همچنین محیط روانی است. روش تحقیق توصیفی، تحلیلی است که در گستره ی تحقیق کیفی قرار دارد. نتایج نشان می دهند کیفیات عینی از نگاه قابلیت محیطی و کیفیات ذهنی از سویی دیگر موجبات بهبود طرح و ساخت یک فضای اداری می شود. در این صورت می توان انتظار افزایش راندمان کاری از کارمندان یک مجموعه را داشت.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.