بررسی اثرات برندسازی شهری بر توسعه گردشگری


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی اثرات برندسازی شهری بر توسعه گردشگری دارای ۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی اثرات برندسازی شهری بر توسعه گردشگری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی اثرات برندسازی شهری بر توسعه گردشگری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی اثرات برندسازی شهری بر توسعه گردشگری :

تعداد صفحات :۸

چکیده مقاله:

شهرها با گذر از روزهای پر فراز و نشیب خود و عبور از سده های تاریخی به مرز امروز و اکنون رسیده اند. امروزه شهرهای موفق شهرهایی هستند که دارای شناسنامه، هویت و برند ویژه خود هستند، برندی که آنها را از دیگر شهرها متمایز می دارد و بازدید و حضور در شهر را مطلوب و محبوب بازدیدکنندگان. در این مقاله سعی بر آن شده است که با غور و تعمق در ویژگی های شهرهای ایرانی و با بررسی نمادهای هویتی، فرهنگی، تاریخی و هنری آن شهرها به معرفی آن دسته از مواردی که قابلیت مطرح شدن به عنوان نماد و برند این شهرها هستند پرداخته شود. همچنین با تعریف و تولید یک واژه به نام برند سیال مولفه های آن معرفی می شوند. برندها تولید می شوند و مولفه ها برای تبدیل به برند شدن نیازمند پژوهش، برنامه و راهبرد می باشند. در این مقاله به منظور کمی سازی کیفیت برندهای شهری چند شاخصه درنظر گرفته شده است و بر اساس این شاخصه ها میزان مقبولیت یک برند در دید گردشگر مقایسه می گردد. از جمله نتایج قابل توجهی که در این تحقیق به دست آمد این است که تصویر ذهنی که گردشگر از یک شهر دارد در ارتباط مستقیم با نمادی است که برای آن شهر تعریف شده است و اصولا موفقیت در تولید برند یک شهر در ارتباط مستقیم با میزان جذب گردشگر می باشد و برند شهری نیز در ارتباط هویت مکان است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.