مقاله مدل سازی و طراحی کنترل کننده فازی برای سیستم تزویج مکانیکی دو موتور الکتریکی متفاوت به منظور افزایش بازدهی سیستم محرک زیردریایی


در حال بارگذاری
16 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله مدل سازی و طراحی کنترل کننده فازی برای سیستم تزویج مکانیکی دو موتور الکتریکی متفاوت به منظور افزایش بازدهی سیستم محرک زیردریایی دارای ۲۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله مدل سازی و طراحی کنترل کننده فازی برای سیستم تزویج مکانیکی دو موتور الکتریکی متفاوت به منظور افزایش بازدهی سیستم محرک زیردریایی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مدل سازی و طراحی کنترل کننده فازی برای سیستم تزویج مکانیکی دو موتور الکتریکی متفاوت به منظور افزایش بازدهی سیستم محرک زیردریایی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله مدل سازی و طراحی کنترل کننده فازی برای سیستم تزویج مکانیکی دو موتور الکتریکی متفاوت به منظور افزایش بازدهی سیستم محرک زیردریایی :

مقاله مدل سازی و طراحی کنترل کننده فازی برای سیستم تزویج مکانیکی دو موتور الکتریکی متفاوت به منظور افزایش بازدهی سیستم محرک زیردریایی که چکیده‌ی آن در زیر آورده شده است، در بهار ۱۳۸۹ در مهندسی برق مدرس (فنی و مهندسی مدرس) (MODARES JOURNAL OF ELECTRICAL ENGINEERING( از صفحه ۵۷ تا ۸۱ منتشر شده است.
نام: مدل سازی و طراحی کنترل کننده فازی برای سیستم تزویج مکانیکی دو موتور الکتریکی متفاوت به منظور افزایش بازدهی سیستم محرک زیردریایی
این مقاله دارای ۲۵ صفحه می‌باشد، که برای تهیه‌ی آن می‌توانید بر روی گزینه‌ی خرید مقاله کلیک کنید.
کلمات مرتبط / کلیدی:
مقاله بازدهی سیستم رانش
مقاله تزویج
مقاله تفکیک دینامیک های کند و تند
مقاله زیردریایی
مقاله کنترل سرعت
مقاله کنترل فازی

چکیده و خلاصه‌ای از مقاله:
در این مقاله طرحواره جدیدی برای سیستم محرک ارایه می شود که باعث افزایش توان و بهبود بازدهی شناورهای زیرسطحی می شود. با استفاده از این روش بدون آنکه حجم و وزن سیستم محرک افزایش یابد توان و بازده آن افزایش می یابد. این طرح در سرعت گشت زنی شناور نسبت به روش استفاده از موتور دو آرمیچره – که یکی از روشهای متداول در زیردریایی ها است – بازدهی را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد و نسبت به سایر آرایشهای متداولی که تاکنون گزارش شده برتری دارد. به دلیل اختلاف مشخصات دو موتور، این طرحواره به سیستم کنترل پیچیده ای نیاز دارد. در این مقاله ابتدا نوعی کنترل کننده پیچیده پیشنهاد شده و کنترل پذیری و پایداری آن اثبات می شود. سپس با تفکیک دینامیک های کند و تند، سیستم کنترل به دو سیستم کنترل ساده تبدیل می شود. به این ترتیب سیستم چند ورودی چند خروجی غیرخطی همراه با اغتشاش به دو زیر سیستم تک وروردی تک خروجی تفکیک شده و طراحی کنترل کننده ساده تر شده و می توان از کنترل کننده های کلاسیک نیز استفاده کرد. نتایج حاصل از شبیه سازی دو طرح مختلف کنترل کننده کلاسیک و کنترل کننده فازی ارایه شده است. آزمونهای انجام شده بر روی نمونه آزمایشگاهی و صنعتی، نتایج مقاله را تایید می کند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.