درآمدی بر مبانی برنامه ریزی توسعه گردشگری شهری با رویکرد برندسازی (مطالعه موردی : شهر استهبان)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
درآمدی بر مبانی برنامه ریزی توسعه گردشگری شهری با رویکرد برندسازی (مطالعه موردی : شهر استهبان) دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد درآمدی بر مبانی برنامه ریزی توسعه گردشگری شهری با رویکرد برندسازی (مطالعه موردی : شهر استهبان) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی درآمدی بر مبانی برنامه ریزی توسعه گردشگری شهری با رویکرد برندسازی (مطالعه موردی : شهر استهبان)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن درآمدی بر مبانی برنامه ریزی توسعه گردشگری شهری با رویکرد برندسازی (مطالعه موردی : شهر استهبان) :
تعداد صفحات :۱۴
چکیده مقاله:
یکی از مسایل اساسی ما در زمینه توریسم این است که به رغم وجود ظرفیت های فراوان در زمینه های مختلف گردشگری، چرا شهرهای کشور هنوز از جایگاه درخور در این حوزه برخوردار نیستند پاسخ به این سیوال را می توان از منظر برندسازی بررسی کرد. شهرها این روزها برندهایی هستند که حضور در آنها برای ساکنان و مسافران و گردشگران تجربه ای ویژه را رقم می زند و می توانند به خاطره ای بی بدیل تبدیل شوند.این رویکرد به متولیان شهری کمک می کند تا با رسیدگی بیشتر، به برازندگی شهر خود کمک کرده و آن را به مکانی مناسب برای حضور تبدیل کنند و از این راه به کسب درآمد بپردازند.هدف کلی این مقاله تبیین مبانی نظری و بررسی شاخص ها در زمینه برند گردشگری و شناساندن شهر استهبان با توجه به پتانسیل های گردشگری این شهر و ارتقا صنعت گردشگری در شهر استهبان با برندسازی این شهر می باشد. همچنین راهکارهایی در جهت ارتقای گردشگری شهر استهبان با رویکرد برندسازی در پایان مقاله ارایه گردیده است .
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.