تدوین استراتژی شرکت دخانیات ایرن براساس ماتریس تجزیه تحلیل SWOT
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
تدوین استراتژی شرکت دخانیات ایرن براساس ماتریس تجزیه تحلیل SWOT دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد تدوین استراتژی شرکت دخانیات ایرن براساس ماتریس تجزیه تحلیل SWOT کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تدوین استراتژی شرکت دخانیات ایرن براساس ماتریس تجزیه تحلیل SWOT،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن تدوین استراتژی شرکت دخانیات ایرن براساس ماتریس تجزیه تحلیل SWOT :
تعداد صفحات :۹
چکیده مقاله:
هدف از پژوهش حاضر، تدوین استراتژی شرکت دخانیات ایران براساس ماتریس تجزیه تحلیل SWOT بوده است. نتایج براساس ماتریس ارزیابی عوامل داخلی (IFE) و عوامل خارجی (EFE) نشان می دهد که عمده ضعف داخلی شرکت در بخش مدیریتی و نقطه قوت آن در بخش سیستم های اطلاعاتی رایانه ای بوده و استفاده از تکنولوژی (فن آوری) روز دنیا به عنوان نقطه فرصت و مسایل سیاسی، دولتی و قانونی موجود در کشور به عنوان تهدید می باشد. براساس ماتریس ارزیابی داخلی، خارجی (IE)، استراتژی غالب شرکت دخانیات، استراتژی محافظه کارانه ( انطباقی ) است. با توجه به نتایج حاصل از اولویت بندی نقاط قوت، ضعف، فرصت و تهدیدهای پیش روی شرکت و براساس ماتریس SWOT استراتژی چهارگانه تهاجمی، تدافعی، رقابتی (اقتضایی) و محافظه کارانه ( انطباقی)، پیشنهاد گردید.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.