تدوین استراتژی راهبردی شرکت توسعه ساختمانی خوارزمی( ۲۳۹۵ ) در راستای خلق تحول عمرانی در سواحل مکران


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تدوین استراتژی راهبردی شرکت توسعه ساختمانی خوارزمی( ۲۳۹۵ ) در راستای خلق تحول عمرانی در سواحل مکران دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تدوین استراتژی راهبردی شرکت توسعه ساختمانی خوارزمی( ۲۳۹۵ ) در راستای خلق تحول عمرانی در سواحل مکران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تدوین استراتژی راهبردی شرکت توسعه ساختمانی خوارزمی( ۲۳۹۵ ) در راستای خلق تحول عمرانی در سواحل مکران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تدوین استراتژی راهبردی شرکت توسعه ساختمانی خوارزمی( ۲۳۹۵ ) در راستای خلق تحول عمرانی در سواحل مکران :

تعداد صفحات :۱۴

چکیده مقاله:

شرکت ها پیوسته در حال تصمیم گیری و برنامه ریزی هستند از این رو لازم است جهت هرگونه تصمیم گیری و برنامه ریزی راهبردی در سازمان نسبت به شناخت وضع موجود از طریق بررسی عوامل محیط درونی وبیرونی اقدام شود. این وظیفه بر عهده تحلیلگران محیطی است با شناسایی فرصت ها و تهدیدات بدقت اثر متغیرهای محیطی برتمام بخش ها و ارکان سازمان اعم از نهاده ها و ستاده ها را بررسی کنند و بر آن اساس و با توجه به شناسایی ای که قبل از آن از نقاط قوت و ضعف درونی سازمان باید بدست آمده باشد هدفها را تعیین کرده و رویه ها و سیاست های سازمانی را مشخص می کند.. از این رو مفاهیم و تیوری های مدیریت استراتژیک شکل گرفته و عنصر شناخت وضع موجود جهت مقابله با بحران های پیش رو و همچنین فرموله کردن مسیر حرکت در قالب آگاهی از فرصت ها و تهدیدات مطرح گردید. همکاری در طرح پژوهشی توسعه کمی و کیفی سواحل مکران در تدوین سند راهبردی حوزه عمرانی و زیر بنایی، زمینه تدوین استراتژی شرکت فوق الذکر گردید. روش تحقیق از نوع اسنادی کتابخانه ای است و پس از جمع آوری اطلاعات مراحل تحلیل، تطبیق و نتیجه گیری را طی می کند. این مقاله با هدف ذکر شده ابتدا به تعریف و تدقیق جایگاه چشم انداز و چشم انداز سازی در اسناد راهبردی می پردازد. مدل تحقیق با استفاده از ماتریس SWOT در تولید اسناد راهبردی و تدوین چشم انداز مورد بررسی قرار گرفته و تدوین اسناد راهبردی با مراحل: شناخت، طرح سوال،انطباق، مشارکت، ارزیابی، بیان و توضیح، تعمیق و تدقیق (ارزیابی)، گسترش و پایش پیشنهاد و تشریح می شود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.