تحلیل محتوای کتاب علوم پایه هفتم از منظر فعال و غیر فعال بودن بر اساس روش ویلیام رومی در سال تحصیلی ۹۵-۱۳۹۴
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
تحلیل محتوای کتاب علوم پایه هفتم از منظر فعال و غیر فعال بودن بر اساس روش ویلیام رومی در سال تحصیلی ۹۵-۱۳۹۴ دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد تحلیل محتوای کتاب علوم پایه هفتم از منظر فعال و غیر فعال بودن بر اساس روش ویلیام رومی در سال تحصیلی ۹۵-۱۳۹۴ کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تحلیل محتوای کتاب علوم پایه هفتم از منظر فعال و غیر فعال بودن بر اساس روش ویلیام رومی در سال تحصیلی ۹۵-۱۳۹۴،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن تحلیل محتوای کتاب علوم پایه هفتم از منظر فعال و غیر فعال بودن بر اساس روش ویلیام رومی در سال تحصیلی ۹۵-۱۳۹۴ :
تعداد صفحات :۱۲
چکیده مقاله:
هدف از پژوهش حاضر، تحلیل محتوای کتاب علوم پایه هفتم (متن، پرسش ها، تصاویر) از منظر فعال و غیر فعال بودن بر اساس روشویلیام رومی در سال تحصیلی ۹۵– ۱۳۹۴ بود. جامعه مورد مطالعه در این پژوهش ، کتاب علوم تجربی پایه هفتم بود . کل کتاب به عنواننمونه ، مورد بررسی و تحلیل قرار گرفت . ابزار گرد آوری اطلاعات ، سیاهه ی تحلیل مبتنی بر روش ویلیام رومی است که براساس مبانینظری تهیه و روایی آن توسط متخصصان علوم تربیتی تایید شد . واحد مطالعه ی درس های مندرج در کتاب و واحد تجزیه و تحلیل ، متن،پرسش ها و تصاویر کتاب است که بر اساس مقوله های فعال و غیر فعال توسط فرمول ویلیام رومی تحلیل و ضریب درگیری آن ها مشخصشد. نتایج به دست آمده نشان می دهد که متن کتاب علوم تجربی با ضریب درگیری ۴/. ، متنی فعال و پویاست و زمینه را برای یادگیریفعال فراهم می کند. پرسش های کتاب با ضریب درگیری ۴ بیانگر آن است که بیشتر ازحد معمول از دانش آموزان می خواهد تا برایپاسخگویی به جست و جو فعالیت بپردازند و به اطلاعات و شرایط دانش آموز توجهی نمی کنند . اما تصاویر کتاب علوم پایه ی هفتم با ضریبدرگیری ۳ /. نشان دهنده ی غیر فعال و غیر پویا بودن تصاویراست و زمینه را برای فعالیت فراهم نمی کند . بنابراین ، متن و پرسش هایکتاب علوم تجربی پایه ی هفتم ۹۵– ۱۳۹۴ به روش فعال و تصاویرکتاب به روش غیرفعال تدوین شده اند.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.