بررسی تاثیر تشویق در یادگیری از نظر دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان (مورد دانشجویان دانشگاه فرهنگیان علامه طباطبایی ارومیه)


در حال بارگذاری
12 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر تشویق در یادگیری از نظر دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان (مورد دانشجویان دانشگاه فرهنگیان علامه طباطبایی ارومیه) دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر تشویق در یادگیری از نظر دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان (مورد دانشجویان دانشگاه فرهنگیان علامه طباطبایی ارومیه)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر تشویق در یادگیری از نظر دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان (مورد دانشجویان دانشگاه فرهنگیان علامه طباطبایی ارومیه)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر تشویق در یادگیری از نظر دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان (مورد دانشجویان دانشگاه فرهنگیان علامه طباطبایی ارومیه) :

تعداد صفحات :۱۲

چکیده مقاله:

نیاز انسان به تشویق به عنوان یکی از این پیچیدگی های تربیت بر کسی پوشیده نیست. بسیاری از موفقیت های بزرگ به وسیله ی تشویق میسر شده اند و کمک شایان تشویق در هموار کردن راه موفقیت و روشنگری آن در مسیر موفقیت مشهود است. هدف از انجام پژوهش حاضر بررسی دیدگاه دانشجو معلمان رشته علوم تربیتی، گرایش آموزش ابتدایی و مقایسه آن با سایر رشته ها درباره ی میزان تاثیر تشویق بر افزایش یادگیری می باشد. روش انجام این تحقیق توصیفی بوده و تحقیق از نوع پیمایشی است. جامعه آماری، کلیه دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان علامه طباطبایی ارومیه شهرستان ارومیه را شامل می شود. از کل جامعه آماری حدود ۷۰ نفر به عنوان نمونه طبق فرمول کوکران انتخاب شده است. یافته ها نشان می دهد که غیر از تشویق عوامل متعددی نیز در پیشرفت تحصیلی موثر می باشد که این پژوهش فقط به تشویق پرداخته است داده های مورد نیاز با استفاده از پرسشنامه محقق شد و بر اسا آنها نتایج آمار توصیفی ارایه گردید و میزان ۵۵ درصد دانشجو معلمان سایر رشته ها و ۵۳ درصد دانشجو معلمان رشته علوم تربیتی بر تاثیر تشویق در یادگیری تاکید نموده اند. نتیجه اینکه تشویق در اندازه مطلوب و حساب شده می تواند اثرات قابل توجه به بار آورد. تشویق مانند دارویی شفابخش است که باید به صور دقیق و به میزان کافی و با دقت از آن استفاده شود و چه بسا کم یا زیاد شدن آن و افراط و تفریط در آن و به موقع نبودن آن اثرات نامطلوبی به بار می آورد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.