بررسی رابطه بین اثر بخشی سازمانی مدرسه با گرایش به کار آفرینی دبیران مقطع متوسطه ( مطالعه موردی شهرستان اسفراین در سال ۱۳۹۵ )


در حال بارگذاری
12 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی رابطه بین اثر بخشی سازمانی مدرسه با گرایش به کار آفرینی دبیران مقطع متوسطه ( مطالعه موردی شهرستان اسفراین در سال ۱۳۹۵ ) دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی رابطه بین اثر بخشی سازمانی مدرسه با گرایش به کار آفرینی دبیران مقطع متوسطه ( مطالعه موردی شهرستان اسفراین در سال ۱۳۹۵ )  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه بین اثر بخشی سازمانی مدرسه با گرایش به کار آفرینی دبیران مقطع متوسطه ( مطالعه موردی شهرستان اسفراین در سال ۱۳۹۵ )،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی رابطه بین اثر بخشی سازمانی مدرسه با گرایش به کار آفرینی دبیران مقطع متوسطه ( مطالعه موردی شهرستان اسفراین در سال ۱۳۹۵ ) :

تعداد صفحات :۱۳

چکیده مقاله:

هدف از این تحقیق شناسایی رابطه بین اثر بخشی سازمانی مدرسه (مدل پارسونز) با گرایش به کارآفرینی دبیران مقطع متوسطه شهرستان اسفراین در سال ۱۳۹۵ می باشد. تحقیق حاضر از نظر هدف کاربردی، توصیفی پیمایشی و از نوع همبستگی می باشد. جامعه آماری پژوهش را کلیه دبیران مقطع متوسطه شهرستان اسفراین به تعداد ۱۲۰ نفر تشکیل می دهند. حجم نمونه مطابق با جدول مورگان، ۹۲ نفر برآورد گردید و به شیوه نمونه گیری تصادفی طبقه ای انتخاب شدند. ابزار گردآوری داده ها برای متغیر اثر بخشی سازمانی مدرسه (مدل پارسونز) از پرسشنامه استاندارد شده تالگوت پارسونز (۱۹۷۹) و برای سنجش کارآفرینی دبیران نیز از پرسشنامه استاندارد شده لیونیداس زامپتاکیس (۲۰۰۷) استفاده شد. که قبلا روایی آن مورد تایید اساتید و خبرگان قرار گرفته بود. داده های جمع آوری شده با استفاده از آزمون های همبستگی پیرسون برای بررسی روابط بین فرضیات تحقیق استفاده گردید. همچنین از آزمون تحلیل واریانس (F) و آزمون T با نمونه های مستقل و رگرسیون چندگانه استفاده گردید و جهت بررسی تاثیر هر یک از مولفه های اثربخشی سازمانی مدرسه (مدل پارسونز) بر روی کارآفرینی دبیران، داده های جمع آوری شده با استفاده از آزمون های آماری همبستگی پیرسون به کمک نرم افزار spss نسخه ۱۸ استفاده شده است. نتایج نشان داد بین اثر بخشی سازمانی مدرسه (مدل پارسونز) و کارآفرینی دبیران آموزش و پرورش شهرستان اسفراین در سال ۱۳۹۵ رابطه معنادار وجود دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.