آراستگی در گزارش نویسی و مکاتبات اداری
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
آراستگی در گزارش نویسی و مکاتبات اداری دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد آراستگی در گزارش نویسی و مکاتبات اداری کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی آراستگی در گزارش نویسی و مکاتبات اداری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن آراستگی در گزارش نویسی و مکاتبات اداری :
تعداد صفحات :۱۴
چکیده مقاله:
هدف: پژوهش حاضر به بررسی آراستگی در گزارش نویسی و مکاتبات اداری در زبان فارسی پرداخته بود. روش: روش پژوهش تحلیل توصیفی با رجوع به منابع معتبر علوم تربیتی و اطلاعات علمی اینترنتی و با استناد به کتب و ترجمه کتب و مقالات مربوطه به تجزیه و تحلیل آن پرداخته شد. یافته ها و نتیجه گیری: یافته ها و تجزیه و تحلیل منابع بیانگر این بود که آراستن یک گزارش برای تاکید بیشتر روی نکات مورد نظر و بناکردن امکانات بصری که بحث شما را پشتیبانی کند از تکنیک های مهم گزارش نویسی است. از آنجا که ابزار و تکنیک های نگارش نقش مهمی در تمرکز داشتن خواننده و رساندن بهتر پیام شما دارد، مهم است که در استفاده از آن ها کمال دقت را داشته باشید. می توانید توفیق خود را در این زمینه، با سرعت و با ناقدانه نگاه کردن به گزارش یا مرور عناوین و نکات برجسته، ارزیابی کنید.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.