دسته بندی و رتبه بندی شعب بیمه پارسیان استان اصفهان با استفاده از رویکرد تلفیقی تحلیل پوششی داده ها و داده کاوی


در حال بارگذاری
18 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 دسته بندی و رتبه بندی شعب بیمه پارسیان استان اصفهان با استفاده از رویکرد تلفیقی تحلیل پوششی داده ها و داده کاوی دارای ۲۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد دسته بندی و رتبه بندی شعب بیمه پارسیان استان اصفهان با استفاده از رویکرد تلفیقی تحلیل پوششی داده ها و داده کاوی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دسته بندی و رتبه بندی شعب بیمه پارسیان استان اصفهان با استفاده از رویکرد تلفیقی تحلیل پوششی داده ها و داده کاوی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن دسته بندی و رتبه بندی شعب بیمه پارسیان استان اصفهان با استفاده از رویکرد تلفیقی تحلیل پوششی داده ها و داده کاوی :

تعداد صفحات :۲۲

چکیده مقاله:

امروزه در مسیر توسعه پایدار کشورها ضرورت دارد تا کلیه بنگاه ها و سازمان های اقتصادی مورد ارزیابی و رتبه بندی قرار گیرند . صنعت بیمه یکی از صنایع تاثیر گذار در اقتصاد ایران است لذا بدیهی است که از این قاعده مستثنی نمی باشد. در این پژوهش، دسته بندی و رتبه بندی شعب بیمه پارسیان استان اصفهان با استفاده از رویکرد تلفیقی تحلیل پوششی داده ها و داده کاوی بر اساس ارزش مورد انتظار مشتریان از خرید بیمه عمر می باشد. . این پژوهش از نوع هدف، کاربردی و از نظر ماهیت توصیفی- پیمایشی و از شاخه میدانی بوده و شروع این پژوهش با تعیین شاخص های ارزیابی شعب بیمه پارسیان است. در این تحقیق جهت بررسی تاثیر دو عامل ارزش کل درک شده مشتری شامل (ارزش عاطفی (احساسی)، ارزش کیفیت خدمات، ارزش کارکنان، ارزش تصویر ذهنی) و هزینه کلی درک شده مشتری بر خریداران بیمه عمر از پرسشنامه استفاده شده است.. برای محاسبه کارایی از روش تحلیل پوششی داده ها با ماهیت ورودی محور استفاده شده است. نتایج به دست آمده از آزمون فرضیات روش تی استیودنت و تحلیل آن حاکی از آن است عوامل ارزش کل درک شده مشتری و ابعاد آن و هزینه کلی درک شده مشتری بر ارزش مورد انتظار مشتری تاثیر گذارند پس از آن با استفاده از مدل بازده به مقیاس متغیر اصلاح شده میزان کارایی ۲۶ شعبه بیمه پارسیان استان اصفهان سنجیده و ۱۱ شعبه کارا مشخص گردید و با استفاده از دو روش اندرسون-پیترسون و تاپسیس با رویکرد اوزان آنتروپی به رتبه بندی شعب پرداخته شد. در نهایت برای بهبود کارایی شعب و شناخت مشتریان با استفاده از تکنیک داده کاوی مشتریان به ۴ خوشه بر اساس ارزش مورد انتظار مشتریان دسته بندی شدند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.