همراستایی استراتژی خرید با استراتژی تجاری به مثابه عامل افزایش بهره وری مدیریت زنجیره تامین


در حال بارگذاری
13 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
6 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 همراستایی استراتژی خرید با استراتژی تجاری به مثابه عامل افزایش بهره وری مدیریت زنجیره تامین دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد همراستایی استراتژی خرید با استراتژی تجاری به مثابه عامل افزایش بهره وری مدیریت زنجیره تامین  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی همراستایی استراتژی خرید با استراتژی تجاری به مثابه عامل افزایش بهره وری مدیریت زنجیره تامین،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن همراستایی استراتژی خرید با استراتژی تجاری به مثابه عامل افزایش بهره وری مدیریت زنجیره تامین :

تعداد صفحات :۲۵

چکیده مقاله:

با افزایش جهانی شدن بازارها، توسعه سریع در تکنولوژی اطلاعات و شبکه های رایانه ای، افزایش اهمیت خدمات در اقتصادو تغییر در سلیقه ها و مطالبات و خواسته های مشتری، نقش مدیریت زنجیره خرید و تامین بشدت درحال تحول ودگرگونی است. دربسیاری از سازمانها و بویژه در بنگاه های تولیدی نیمی از بهای تمام شده کالای فروش رفته را سهمخرید تشکیل می دهد. بدین لحاظ تصمیم گیرهای خرید اثر قابل توجهی بر روی درآمد شرکت دارد و هر ریال صرفه جوییدر هزینه های خرید بطور مستقیم روی سود شرکت تاثیر می گذارد. ازسوی دیگر با استفاده از یک نگرش غیرحرفه ای برایتصمیم گیری درمورد خرید، ممکن است به راحتی فرصت های صرفه جویی درهزینه نادیده گرفته شده و مالا به زیان قابلتوجهی منجر گردد. عملکرد سازمانهایی که به مدیریت استراتژیک می پردازند بیشتر و بالاتر از دیگر سازمان هاست. دستیابی به یک حلقه مناسب ارتباطی بین محیط یک سازمان و سطوح مختلف استراتژی (استراتژی سطح شرکت، استراتژیسطح کسب و کار و استراتژی های وظیفه ای)، از الزامات موفقیت در یک محیط رقابتی است. شواهد متقاعد کننده چندیوجود دارد مبنی بر این که همسویی صحیح سیستم های مالی، منابع انسانی، بازاریابی و زنجیره تامین با استراتژی کسبوکار، عملکرد بنگاه را افزایش خواهد داد. بر این اساس در این مقاله ابتدا تفاوت های عمده بین رفتار خرید سازمانی ومصرف کننده تشریح و سپس ضمن برشمردن عوامل موفقیت زنجیره خرید و تامین، نقش استراتژیک مدیریت خرید وتامین در شرکتهای تولیدی و چگونگی توسعه استراتژی هایی مختلف در برابر تامین کنندگان برای پشتیبانی استراتژی هایکلی مربوط به محصول/بازار و کسب و کار مورد بحث قرار می گیرد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.