طراحی و تدوین استراتژی های بازاریابی شرکت الگوریتم پویا با استفاده از تکنیک (SWOT)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
طراحی و تدوین استراتژی های بازاریابی شرکت الگوریتم پویا با استفاده از تکنیک (SWOT) دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد طراحی و تدوین استراتژی های بازاریابی شرکت الگوریتم پویا با استفاده از تکنیک (SWOT) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی طراحی و تدوین استراتژی های بازاریابی شرکت الگوریتم پویا با استفاده از تکنیک (SWOT)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن طراحی و تدوین استراتژی های بازاریابی شرکت الگوریتم پویا با استفاده از تکنیک (SWOT) :
تعداد صفحات :۱۰
چکیده مقاله:
با توجه به شتاب بسیار زیاد تغییرات محیطی و پیچیده شدن تصمیمات سازمانی، لزوم به کارگیری استراتژی های بازاریابیدر هر سازمانی برای مواجه به مسایل مختلف و پیچیده بیش از گذشته ملموس می شود. تکنیک SWOT یکی از ابزار های بسیار مهم و کلیدی در طراحی و تدوین استراتژی های بازاریابی می باشد. در این تحقیق استراتژی های بازاریابی شرکت نرم افزاری الگوریتم پویا با استفا از تکنیک SWOT طراحی و تدوین شده است. در این تحقیق بالا بودن کیفیت و تنوع محصولات گروه الگوریتم پویا مهمترین نقطه قوت شرکت الگوریتم پویا، ضعف در تحقیقات بازاریابی اثربخش مهمترین ضعف، تقاضا سازمان های دولتی و خصوصی برای نرم افزار های گروه الگوریتم پویا جدی ترین فرصت پیش رویشرکت و سهولت وارد شدن به صنعت نرم افزار جدی ترین تهدید از نگاه خبرگان و کارشناسان گروه الگوریتم پویا شناختهشد. همچنین استراتژی های تهاجمی (SO) برای شرکت الگوریتم پویا با توجه به تحلیل SWOT بدست آمده پیشنهاد شد که استراتژی های تهاجمی شامل ۴ استراتژی ۱) توسعه فرآیند های بازاریابی با تکیه بر نام تجاری شرکت، توسعهفعالیت های مدیریت منابع انسانی برای جذب و آموزش نیروی انسانی متخصص با هدف توسعه نرم افزار ها، توسعه و بهکارگیری از ابزار ها و شبکه های اجتماعی متنوع و متعدد برای تبلیغات و معرفی محصولات گروه الگوریتم پویا، توسعهبرنامه های عملیاتی برای حضور فعال در نمایشگاه ها، همایش ها، سمینار ها و گردهمایی های مرتبط می باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.